fredag, januar 22, 2010

Wiiihiii, jeg er offisielt supertravel!

Idag tuslet jeg meg til en tannklinikk som; by the way, ligger rett ved siden av der jeg trener, og maste meg til jobb! Den var jo en av de klinikkene jeg "fridde" til ifjor, men akk, enda en av de som skulle ta kontakt hvis det ble behov.. Det kom plutselig en åpning, og vips, der trådde jeg inn!

...Det er som tannhelsesekretær, men jaja, sånn er det bare. Så nå blir det jobb fra 1-3 dager i uken. Blir fantastisk opptatt fremover med et heltidsstudie i tillegg, men tror det er en bra ting for å tvinge meg selv til å bli mer strukturert!

For å takle å være supertravel, skal jeg gjøre endel skolejobbing i helga så jeg ligger foran planen. Vi har fått 3 oppgaver på skolen, som er individuelle og som vi ikke skal gjøre i gruppe. Leverte en oppgave idag (oppgave 1), som jeg ikke helt var fornøyd med, så tror nok jeg får den i retur for å fikse på den. Vi har et par sjanser før vi skal levere inn alle 3 oppgavene i en mappe før påske, så jeg tar det ikke så tungt..Min andre strategi for å takle "supertravelheten", er å trene Body Attack! Skal på time ikveld, og gru-gleder meg, brr..Etter timen skal jeg rett hjem, dusje og kose resten av kvelden. Eller..ja..jeg er jo mutters alene siden min kjære er på manne-hyttetur, så det blir vel mer trøstedrikking av vin, hehe, men det er jo kos det også! Og dere: HELG!!! Jeg skal sååå sove til jeg våkner av meg selv imorgen!


Bilde: Litt googlet Body Attack reklame.. :-D

5 kommentarer:

  1. Grattis med jobb :) Lønner seg å mase litt ekstra noen ganger, får det som oftest som man vil da, ja. Tror ikke jeg hadde klart å være superstrukturert, men tror jeg jobber aller best under press ;) Goooood helg :)

    SvarSlett
  2. Gratulerer med jobb, så moro!!

    Håper det gikk fint med trening i kveld:) Jeg har trent litt FOR mye den siste uken, tror jeg.. I ettermiddag har jeg vært helt ødelagt i kroppen! Men seks økter på fire dager er jo litt mer enn den er vant il..:p

    SvarSlett
  3. Sv: Unnskyld... Mitt tips er å kjøpe noen tulipaner og drømme deg bort! Works for me:)

    Nei, jeg håper ikke jeg blir lei.. Litt derfor jeg tar fri i helgene, håper det hjelper:) To treningsøkter er jo faktisk veldig bra, og mer enn jeg har klart i det siste! Bortsett fra denne uken da..

    Vi er toeggede, men vi er nok ganske like likevel. Men Hilde er ikke noen fan av bloggen min, så hun vil ikke legges ut. Du får legge meg til på Facebook og snoke på bildene:p Hehe..

    Et sånt innlegg hadde vært gøy! Jeg er bare redd for at det blir veldig dårlig mottat.. Man virker jo fort veldig arrogant når man snakker om sånt, og det er jo virkelig ikke meningen. Det er bare at jeg er litt nerd..:p Syns ikke du har så mange orddelingsfeil (<- korrekt skrivemåte;)) forresten:) Men det hadde vært veldig gøy å skrive noe sånt!

    SvarSlett
  4. Rebekka-Jennie2:40 p.m.

    Det høres ut som en god plan å gjøre leksene i helgene ;) Så slipper det å bli så masse stress ;P

    SvarSlett
  5. Gratulerer med jobb. :)

    Jeg stempte forresten på bildet ditt i konkurransen, fordi det var så utrolig kult, men PCen kødda seg til, så jeg fikk ikke lagt inn kommentar til deg om det... :(

    SvarSlett

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)