fredag, januar 08, 2010

Helg, forkjølelse og soool!

Da var det plutselig fredag igjen! Hva har jeg egentlig gjort denne uken..? Absolutt INGENTING veldig fornuftig.. Det er nesten så jeg får dårlig samvittighet; nesten! Har hvertfall ordnet med bloggen, og synes den ser veldig ok ut nå; en real oppgradering fra hvordan den var for en knapp uke siden. Idag har jeg også lagt inn lenker i menyen; titte på den som vil!

Marve går fremdeles rundt og nyser. Han virker heldigvis litt mer pigg idag og tusler sånn smått rundt og sparker på lekeballene sine. Han er så søt atte! Men, vet ikke om jeg bør være bekymra eller ikke..leste på et forum om katteinfluensa, men tror jo ikke det er det han har! Det virker litt for uskyldig til det, og vil ikke dra han med til dyrlege uten at det er nødvendig. Han virkelig hater å kjøre bil.

Passer på å holde han innendørs, og det virker som han faktisk ikke vil ut nå likevel.. Stakkaren har flyttet inn på badet hvor gulvvarmen sikkert er ganske behagelig å ligge på.. Hvis noen har hatt en forkjølet katt noen gang, så vær snill og si hva dere gjorde med det..? *Glad i pusen vår*

Marve så lang han er:


Spurte i et innlegg nedenfor her om filmer vi kunne se i helgen. Fikk et tips om å se Inglorious bastards av en blogger jeg aldri har vært innom før; Ida Talette. Hun skriver med humoren godt på plass, og jeg likte bloggen så godt at jeg faktisk puttet den blant lenkene mine! Finner dessverre ikke noe bloglovin-link eller noe blogglisten-ikon på siden hennes. Er det rart at det finnes så mye dårlig på bloggtoppen når de bloggene som faktisk er litt artige er vanskelige å finne..? *Ønsker meg flere BRA blogger på leselisten min!!*

Djiziz, jeg har blitt dårlig på den røde tråden i innlegg..I know!

Nå skal jeg komme meg ut i SOLEN mens den fremdeles titter frem! Turgåing på menyen!

4 kommentarer:

  1. Dæven døtte sykkelstøtte, nå fikk jeg gåsehud!! Er nesten som du tok orda rett ut av kjeften på meg, for jeg satt senest i går kveld og leste hver bidige innlegg du har skrevet :) Irriterte meg deretter en smule over at vi ikke bruker samme bloggportal slik at jeg kunne addet deg som venn, men forstår det er der bloglovin kommer inn i bildet!? Kanskje på tide å bli kvitt den skrekkrosa bakgrunnen og fikse bloglovin i samme slengen ;)Tusen takk for superfine ord, og ha en riktig goood helg :)

    P.S: Inglorous Bastards og en real pose smågodt passer sammen som hånd i handske :)

    SvarSlett
  2. Jeg klarer aldri å holde meg til en rød tråd i innleggene mine jeg heller, så du er unskyldt! ;) Inglorious Basterds er bra! Så den forrige uke! Klassisk Tarantino med makabre scener og morsomme replikker. :)

    SvarSlett
  3. Utrolig vanskelig å finne leseverdige blogger på blogglisten. Du har blogg vs blogg og dagens outfit.

    Har ikke så peiling på katter - er mest egentlig litt redd dem etter et heller ublidt møte med noen katteklør da jeg var liten. Det satte visst dype spor det møtet der. Bokstavelig talt. Men jeg håper Marve blir frisk snart da :)

    SvarSlett
  4. Det er utrolig mange dårlige blogger der ute, dessverre er mange av dem på de såkalte topplistene.. OG på blogg.no. Det er vanvittig mye fjortiser der, no offence til din faste kommentator her - men fjortiskulturen fører med seg endel uheldige ting som bloggverden kunne klart seg fint uten...

    SvarSlett

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)