tirsdag, januar 05, 2010

LOST sesong 6

Fant promoposteren til sesong 6 av LOST dagbladet.no, og kjenner at jeg gleder meg til den aller siste sesongen! Synes det har blitt endel vas fordi det er så mange sesonger, mye (men samtidig lite..) har skjedd og det har gått evigheter mellom hver sesong blir sluppet. Likevel skal jeg se sesongen når den kommer; noe annet kan man ikke forvente av nysgjerrigheten min..Det virker som det kan ha med Nattverden å gjøre ut fra posteren her under..*gruble*. Religion er ikke min sterke side, så jeg venter å ser når det kommer på tv i mars..

4 kommentarer:

  1. Åh, jeg syns religioner er superinteressant! Elsker å lese om det:)

    Jeg fulgte med på Lost de tre-fire første sesongene, men nå har jeg mistet tråden helt.. Til slutt skjønte jeg ikke hvem som levde, hvem som var død, hva som var fortid, nåtid og fremtid, og hva som var innbildning. Det ble rett og slett for slitsomt;)

    SvarSlett
  2. Sv: Sikkert ikke dumt!

    Intervjuet handler om mobbingen Monica Christine ble utsatt for da hun var yngre. Utrolig sterk historie!

    Legebesøket ja.. Det er mye tull med Nav og sånt. Og dobling av medisindoser, psykologer osv.. Herlig! Nææææt..

    SvarSlett
  3. Urk, jeg så den første sesongen, og prøvde på den andre - men da gav jeg opp, det ble for teit og for forvirrende. Man fikk jo ALDRI noen SVAR, for pokker, bare flere spørsmål!! :D

    SvarSlett
  4. Anonym4:29 p.m.

    Når begynner sesong 6 på TVnorge? :O

    SvarSlett

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)