tirsdag, januar 26, 2010

Jobb-skole-jobb-skole-VÅR!

Jeg var i et merkelig humør igår..og innså at det nok kunne ha med at jeg var utrolig sliten etter dagen. Merker best sånt når man setter seg ned og tar det med ro. Jobbet bare 4 timer igår (først 5 timer skole), men i løpet av dem (+ nesten en time før jeg kom på plass på jobb..busstur fra byen) drakk jeg ingenting, spiste ingenting, gikk ikke på do og satte meg ikke ned et sekund. Lærte masse nye rutiner og var oppe og gikk hele tiden!

Studentkroppen min er bygd for å sitte i ro og lese og er ikke vant til sånt. Akk O' store ve; så synd det er på meg! HAIL til alle tannhelsesekretærer i den vide verden som står og går hele dagen. Hadde jeg hatt egen klinikk og vært min egen sjef, skulle de fått godt betalt..Uæh, la meg ikke gå inn på temaet lønn; har ganske lite fint å si om at de som rører seg mest i jobben gjerne er de som får minst betalt og også diverse kroppslige plager senere. Gahh.

Over til noe helt annet; Tone hadde fryktelig lyst på vår her om dagen.. Hvorav jeg egentlig tenkte skjerpings, det er bare januar og maange dager å gå før våren kommer. Men her sitter jeg og har selv plutselig kjempelyst på varmere tider! Ta en titt ut av vinduet vårt og si at du IKKE kunne tenke deg vår:




Og bare for å smitte alle andre med vårlengsel: Tenk deg den første helgen når våren begynner å komme..du står opp til frisk (men ikke kald!) luft og masse sol som titter inn mellom persiennene.. *Hjertesukk*

4 kommentarer:

  1. Huffda, det var ikke meningen å bidra til det dårlige humøret ditt i går! Innsjill..

    Vet du, jeg tenkte på dette med vår i går, og fikk skikkelig den følelsen jeg hadde da jeg var liten. Den herlige følelsen av å ta på seg en tynn vårjakke og tynne vårsko, løpe rundt huset for å se på krokusene, for så å løpe ut på den tørre asfalten med et hoppetau. Jeg vil ha vår nååå...

    SvarSlett
  2. Sv:Hehe, ja, også står det, mulig du kan prøve igjen! Riktig.. jeg prøver igjen og igjen og igjen uten at det hjelper neveverdig:)

    SvarSlett
  3. Sv: Ja, jeg får vel kanskje prøve Firefox:)

    Så flink du er som skal trene! Men det er jo ikke bra at du har så vondt.. Men det er typisk når man begynner i ny jobb der man går og står mye. Skaff deg noen gode arbeidssko:)

    SvarSlett
  4. JAAAA vi vil ha vår!! Her begynte det faen brenne meg å snø igjen, etter flere dager med plussgrader og aktiv brøyting, så jeg øynet et håp om at den hvite guffa skulle forsvinne. Neida. Nå melder de en halv meter. I love Norway </3

    SvarSlett

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)