søndag, januar 17, 2010

Vossafår

Stølheten begynner å komme sigende..Har nemlig kommet hjem fra en tur med et vennepar til Voss og hytten deres der! Det har vært lite tid til blogging og kommentering på andres blogger, så det må jeg jo nesten beklage..sånn er det jo bare noen ganger.

På fredag skulle vi få den siste karakteren fra fjorårets eksamener, men de som legger ut sånne ting på studentweb har det med å drøye det til langt ut på dagen. Det er en form for tortur tror jeg..Så da karakteren fremdeles ikke var kommet klokka 1400 tenkte jeg at håpet var ute for å få vite den før søndag da vi kom tilbake fra Voss. Da hadde jeg vel sittet å bitt negler hele helgen, så heldigvis fikk jeg lånt både nett og pc på fredagen da vi var kommet til hytten, og sjekket! Ble utrolig glad da jeg så karakteren B lyse mot meg. Gah! Det var verdt strevet! Var jo helt manisk i flere uker sist høst på grunn av oppgavene..så nå er jeg rimelig fornøyd! Weee! Men nok om det..

På lørdag satte vi avsted på langrennsski, og gikk oss en 3 timers tur i en oppkjørt løype. Jeg som ikke har gått på ski på 7 år rant elegant framover og taklet hver eneste lille sving og bakke med "tss..det skal brattere bakker til for å få meg til å gå på tryne ja, HAHH!"..

Eller var det omvendt det var..? Ja, det var visst det når jeg tenker meg litt mer om..Jeg trynte noe vanvittig i den bratteste bakken, og romperamlet i hver eneste lille sving omtrent. Jaja, det var jo de 7 årene siden sist som sagt..Men det var likevel veldig gøy! Trives igrunnen veldig godt på langrenn og pause med kakao og rett i koppen-spaghetti. Gjett hvem som er latterlig støl i hoftene (hoftestrekkeren; er det kanskje det heter..?) ikveld..? MEG!

Så nå er hvertfall jeg klar for en ny uke! Det er utrolig godt å komme seg vekk litt i helgen, og for eksempel ikke drive med skoleting; bleh. Apropos skoleting, så må jeg jo faktisk lese litt nå snart, for å forberede meg til gruppearbeid imorgen tidlig. Man kommer seg ikke unna det, om man så blir transformert til Vossafår for en helg..

Bildet mitt av strutsefamilien er forresten med blant de 10 finalistene i fotokonkurransen hos Emmieverlasting, så stem-stem på.. kanskje på meg..? ;-) Ønsker alle en rimelig slækk søndagskveld!

4 kommentarer:

  1. Du har fått en award fra meg. Sjekk ut bloggen min for å finne ut hva det er.

    SvarSlett
  2. Gratulerer med B!! Det var stas:)

    Godt å høre at du har kost deg på tur, på tross av litt knall og fall;)

    SvarSlett
  3. Grattis, frøken strøken :o) Superbra jobba!! Så deilig med en fjellhelg på Voss. Tror det blir ny runde langrenn på meg til uka. Innbiller meg at tiden er knapp fordi vinteren er ved veis ende, men det er vel egentlig ikke tilfelle :/

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye med B! Superbra og veldig bra jobbet! :-)

    Hoh, skulle like å se meg på langrenn ja, det har jeg ikke gjort siden jeg gjorde opprør på hytta, over de eviglange turene vi alltid måtte gå på da vi var mindre! Gode minner, det, da jeg endlig fikk fritak for langrenn og fikk kjøre slalom*hihi* Du får trøste deg med at langrenn er en hard sport, og man brenner kalorier som bare det, derfor du er støl :-)

    Så gøy at du vil være med på utfordring da, gleder meg til å se hva du skal skrive om :-)

    Ønsker deg en super mandag!

    SvarSlett

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)