mandag, januar 11, 2010

Fotokonkurranse: "Familie på tur.."

Noen fotograf er jeg absolutt ikke, men likevel er det kjempegøy å knipse bilder. Særlig når man er på ferie er det jo obligatorisk å være superturist og gå rundt med rumpetaske og kamera i umiddelbar nærhet..

Har nok mast om Sør-Afrika turen flere ganger, det vet jeg. Men tror ikke jeg har vist bildet jeg tok av en strutsemamma og hennes smårollinger på tur! Bildet ble tatt i nærheten av Cape Point mener jeg, og er ganske artig i mine øyne. Vi kjørte litt rundt omkring i bil og havnet da i kø bak disse nusselige små sakene og deres mor..

Så; til ære for fotokonkurransen på Emmieverlasting sin blogg (varer ut uke 2, så sleng dere på!), har jeg redigert bildet og det er altså mitt bidrag.. Kanskje litt vel mye redigering, men som sagt: ingen fotograf!

6 kommentarer:

  1. Sv: hei! Hyggelig at du deltar i fotokonkurransen min!:o)

    SvarSlett
  2. Ooo, stilig!!

    Sv: Han sier takk;) Lykke til med trening i dag du og!

    SvarSlett
  3. Så fint bilde. Lykke til i konkurransen. :)

    SvarSlett
  4. Det er et typisk bilde som jeg mer enn gjerne kunne hatt hengende på veggen. Synes det er så koselig med dyrebilder og hadde faktisk kenguruer på veggen i Trondheim, hihi.

    SvarSlett
  5. Stilig bilde!! Lykke til i konkurransen, håper du vinner! :)

    SvarSlett
  6. Det var kult! :) Hehe. Strutser er morsomme. Sør Afrika høres fantastisk ut. Dit vil jeg også en dag - men nå er det New York som er neste plan. :)

    SvarSlett

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)