søndag, januar 10, 2010

Ut på søndagstur, aldri søndagssur!

Gjett hvem som nå er medlem av Sprek & blid..? Det er Siv det! Fikk til og med studentrabatt, noe som aldri er gærent.. Nå er det bare å ta seg sammen og pelle rompa si dit da; det kan jo være lettere sagt enn gjort noen ganger *gulp*. Ellen har skrøtet så mye av en trening som kalles Bodyattack, så tror jeg faktisk skal prøve den timen imorgen. Tror ikke jeg helt vet hva jeg begir meg inn på (det er en rød time..som betyr noe sånt som helvete på jord tror jeg..); men forhåpentligvis overlever jeg og får en god start på mitt nye og bedre liv..By the way Ellen; på tide med en liten bloggoppdatering snart..? ;-)

Har nettopp kommet inn døra etter en halvannen times gåtur. Kan ikke huske sist vi gikk så lang tur, noe som er litt tragisk. Julen altså; ødelegger alt av rutiner! Så nå er det tilbake til dagliglivet, også for meg. Begynner på skolen tirsdag..

Fikk en fin nyhet og en dårlig nyhet. Den gode nyheten er at Frøya har satt meg på hennes topp 10 bloggliste! Synes det var kjempegøy at noen faktisk leser bloggen min OG liker den; selv om det som står her noen ganger er av litt mindre kvalitet må jeg innrømme. Konsentrasjonen min er ofte litt for liten til å kunne skrive de mer lengre innleggene, som jeg leser både her og der er de "beste"..Kvalitet over kvantitet. Får litt prestasjonsangst av å lese sånne innlegg. Jeg føler ikke jeg har kapasitet til sånt..å kun legge ut velskrevne innlegg. Heldigvis er ikke bloggen min en av de mest leste heller, så jeg velger å se litt vekk fra det. Jeg selv leser sjeldent lange innlegg, fordi jeg begynner å kjede meg..De bloggerne som klarer holde meg konsentrert hele veien gjennom innlegget, DE liker jeg! Det er som oftest de som bruker humor og som jeg kan le av og kjenne meg igjen i..Hvis du tror du er en av de, så er det bare å si fra!

Den dårlige nyheten er at min kjære bestemor ikke er frisk som en fisk for tiden..Hun er jo godt over 80år, nesten voksen som hun selv sier, fnis..Vel, skal ikke si så mye mer om det.. Hun har jo vært endel syk i det siste; men jeg krysser hvertfall fingre og tær for at hun kommer seg!

Fikk nesten litt vårfølelse av fuglekvitringen i trærne på turen vår. Anbefaler alle å komme seg ut litt i det fine været som er idag! Men vit nå å kle dere godt *smiiil*!!

7 kommentarer:

  1. Her er det faktisk "bare" 7 minus i dag, rene sommeren! Du vet du er miljøskadd når du våknet til 18 grader innendørs og tenker "Oi, så varmt! Trenger jo ikke fyre engang!"

    Ikke bra at bestemoren din er syk=/ Håper hun kommer seg igjen fort!

    Jeg får også veldig prestasjonsangst av sånne innlegg.. Jeg er rett og slett ikke skapt for å dele alt av tanker og følelser med resten av verden! Derfor blir nok bloggen kanskje litt overfladisk. Men men.. Jeg digger hvertfall bloggen din:D Elsker humoren din osv. Me likes long time:D

    SvarSlett
  2. Milde måne, så sporty du er :) Sola steiker faktisk på vinduet her også og det meldes om 3 grader i solveggen. Tror ikke skrotten har vondt av litt frisk luft i dag, det gjør nok underverker.

    Klar for skolestart? Er det tannpleie du går? Mener å huske jeg leste noe om en master?

    Lykke til med treningen også, jeg heier på deg :)

    SvarSlett
  3. Helsefag virker innbydende, er ikke lenger sikker på om læreryrket er veien å gå for meg, så snuser litt på sykepleie. Tuuuusen takk for godt tips, halsen er mye bedre etter å ha drukket melk og eplejuise med farris :) Hihi, den overskriften var kanskje ikke like innlysende som jeg innbilte meg :P Frister bare ikke å bruke den samme tannkosten igjen etter nattens strabasiøse aktiviteter ;)

    SvarSlett
  4. Sv: Herlig!:D Fin dialekt:)

    Og ja, jeg er faktisk ganske imponert over meg selv. Vanligvis er det Christian som må stryke, for han er mye bedre enn meg. Og hårkur? Haha, det er en første gang for alt, sier jeg bare!

    SvarSlett
  5. Jeg ser en liten sommerfugl som jeg liker! Blir jo finere og finere her! Grattis med bloggplassering og medlemskap! Nå skal det ikke bli noen støttemedlem av deg altså!

    SvarSlett
  6. Du skriver så utrolig gode innlegg, jeg fniser meg igjennom måten du skriver på gang på gang! Så jeg er ikke overrasket over at du er på topplister, det er du hos flere,ja :-) Dagens skryt går til deg :-)

    Nei, det er ikke jeg som har den lillabloggen du lurte på. Jeg måtte gå inn og titte, for jeg ble så nysgjerrig, jeg :-)

    Ha en super kveld videre!

    SvarSlett

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)