søndag, januar 03, 2010

Siv tester: Fotbader!

Over alle de merkelige elektriske duppeditter der ute, fikk jeg en fotbader av min bror til jul..Den skal være god for slitne og trøtte bein. Ble småbekymret da jeg så at det stod advarsel mot å bruke den for diabetikere. Uæh..Men siden jeg ikke er diabetiker, så har jeg nå prøvd den! Det fulgte med noen mystiske massasjesaker man kunne putte i bunnen. Her tester jeg den minst skumle (den andre var et stort klumpete "massasjehjul"..)

Setter på dingsene i bunnen:


Hiver i siste rest av mitt evig varende peppermynte-fotbadsalt..


..og kaster føttene ut i det! Prøver her boble + massasje-funksjonen. Føles..ganske bra; helt ok! Selv om samboeren min kom ned å spurte om huset holdt på å ramle ned. Den lager nemlig ganske intense vibrasjoner, hehe. Kommer nok til å bruke den flere ganger, siden et fotbad står på to-do-listen min likevel, sånn i ny og ne.


Driver fremdeles på med forskjønning av bloggen, så hvis den plutselig ser fryktelig merkelig ut, så er det bare jeg som har gjort noe totalt galt en plass! :-D

5 kommentarer:

  1. Tror mamma fikk et sånt et til jul, hun var superfornøyd:)

    SvarSlett
  2. Det så egentlig ganske deilig ut :)

    SvarSlett
  3. Sv: Nåh, du er søt! Trøst og støtte er bra;) Jeg er bare så lei av at folk som overhodet ikke vet hva de snakker om skal fortelle meg hva jeg skal gjøre..

    SvarSlett
  4. Å, jeg syntes det så helt herlig ut, jeg! Heldig er du som fikk sånn til jul! :-)

    Ha en super søndag videre :-)

    SvarSlett
  5. Jeg ønsker meg en sånn, og jeg skjønner ikke hvorfor den har fått rykte på seg for å være en forferdelig gave :P Den er brukt i flere reklamer i år, fotbad liksom, gaven man gir til "den som har alt", men som aldri blir brukt. Jeg syns den ser fantastisk ut! :)

    SvarSlett

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)