fredag, januar 01, 2010

Tapetsering!

Hvem skulle trodd at vi ville begynne året med å tapetsere soverommet? Ikke jeg, siden jeg hadde håpet vi skulle få gjort det før 2009 var omme. Men sånn er det bare, noen ganger strekker ikke tiden til!

Venter på å få overnattingsbesøk av min samboers lille niese, så skriver egentlig dette innlegget så rasende fort som mulig! Har ikke lagt planer for hva vi skal finne på ikveld engang, siden vi har tapetsert i flere timer nå, uten mat og drikke. Kom plutselig på at jeg var sulten, så nå står det ribberester på menyen. Men først; I present to you:

Før-bildet av soverommet! Ser litt kaotisk ut..


Dette er vel mer et mellom-bilde før det endelige etter-bildet..


Så så langt har vi altså kommet på det lille tapet-prosjektet vårt..Skal egentlig bare tapetsere denne ene veggen, siden det kan bli litt mye med mørk tapet over det hele. Siden det gjenstår litt, så lover jeg å legge ut etter-bildet når vi er heelt ferdige..for den som måtte ha interresse av det. Ønsker alle en herlig 1. januar kveld!!

2 kommentarer:

  1. Flinke dere har vært! Ha en fin kveld du også! :)
    Sv: Jeg er 165cm. Tror alle kunne tengt et par dager med faste ja. Tviler på at det er noe farligere enn å dytte i seg fritert fett som legger seg på innsiden av blodårene feks. ;)

    SvarSlett
  2. Nydelig farge! Jeg vil også tapetsere, men vi skal rive vegger først, hehe..

    SvarSlett

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)