fredag, januar 08, 2010

Slemme kommentarer..

Skjønner virkelig ikke hva det går av visse mennesker! Kall meg naiv, men jeg er av det syn at alle bør være snille og greie med hverandre..leke pent sammen! Leste nemlig på bloggen til Camilla om en mail hun hadde fått fra en godt voksen dame. Camilla er 20 år og mor, og damen som sendte henne mailen skrev blant annet om hvor dumt det var av Camilla å få barn så ung, at hun ikke er den skarpeste kniven i skuffen og at barna burde bli tatt fra henne..Resten av mailen er bare slem..Hva er vitsen med å si noe sånt? Hadde jeg fått en slik kommentar hadde jeg blitt kjempelei meg; kanskje aller mest fordi det faktisk fins så syke folk der ute som hun damen..

Det finnes en tid for alt er mitt motto; og jeg kunne nok aldri klart å bli ung mor. Det var jeg litt for barnslig til i den alderen! Men blir man mor så ung, så tror jeg absolutt man får det til å fungere. Jeg tviler nå hvertfall ikke på at Camilla er skikket for å være mor!

Det er nesten så man skulle tro mailen er skrevet på spøk fra en eller annen ond liten møkkaunge..Hvis den damen faktisk er sann, så er hun nok pittelitt syk i hodet sitt! Punktum.

9 kommentarer:

  1. Kardemommebyloven er noe folk burde fulgt.

    SvarSlett
  2. Det er helt utrolig hva folk får seg til å skrive! Det er rett og slett utrolig slemt.. Jeg er virkelig glad for at jeg ikke har noen stor blogg, sånn at jeg slipper unna sånt. Jeg hadde ikke taklet det i det hele tatt..

    SvarSlett
  3. Enig i at folk får lirt av seg det utroligste av og til. Ikke bare til bloggforfatteren, men også til andre kommentører (kommentatorer, kommentatoveringer eh.. noe sånn) Eier ikke folk respekt for og høflighet overfor hverandre lissm? Jaja sier jeg - de har det nok verst med seg selv...

    SvarSlett
  4. Ja, det hjelper! :D Har fått i meg mat, så det hjelper også litt!

    SvarSlett
  5. helt vanvittig.. noen damer i 30-årene tror de har lov til å si det de vil til de som er yngre, kun i egenskap av å ha mer livserfaring. Det er motbydelig!

    SvarSlett
  6. Helt utrolig... Jeg blir helt satt ut jeg.

    SvarSlett
  7. SV: Jeg må ta en bokserie i slengen, men jeg vil absolutt lese Vampire Diaries også! Det er som flere kommenterer på det innlegget, litt vel mye tenåringsproblematikk i Twilight. :)

    SvarSlett
  8. Sv: Takk!! Jeg ble hvertfall kjempefornøyd!! (Er det lov å si det om sin egen blogg..?:p) Hun som har laget headeren er bare så flink..

    Ønsker deg også en super helg! Nyt den siste friheten før skolen kommer i gang igjen:)

    SvarSlett
  9. Djiis! Dama er jo bare hakket ond. Tenk å si sånt om andre. Hun skulle hatt seg en dasl på lanken og tatt seg en bolle! (liker den nye headeren din BTW:P)

    SvarSlett

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)