fredag, januar 29, 2010

O' herlige fredag!

Det første jeg gjorde da jeg våknet idag morges, var å lage kaffe og frokost.. Frokosten bestod av lapskaus fra i forgårs, hehe, så nå er jeg passe fit for fight. Jeg nøt frokosten til en episode med Cougar Town som er min store nr. 1 "hektet på-serie" for tiden..altså en rolig begynnelse på fredagen, ahh!

Det er så herlig å ha en skolefri dag og selv bestemme når man vil stå opp. Ikke at det var veldig forskjellig fra en skoledag..stod jo opp litt over 0700, selv om jeg ikke skulle noen plass. Og nei; jeg er absolutt ikke noe A-menneske..men kommer man seg opp tidlig, får man mer ut av dagen! ..Sånn som å oppdatere seg på serier før man gir seg i kast med Ottawa Charteret og det som er av tidligere konferanser rundt helse. Det er det oppgaven vi hadde i gruppen handlet om, men har ikke fått lest alt. Noe som er ganske naturlig siden ett av dokumentene vi bør lese er på nesten 300 sider. Trallala.. *gjøre seg klar for lesemaraton*

Skolenerd som jeg er, har det derfor også denne uken vært dårlig med både blogging og blogglesing på meg. Dermed har jeg ikke fått med meg hverken den gamle eller nye konkurransen på Livs Rom eller at hun har lagt ut oppskriften på tapaskjøttboller. Vi får vennebesøk på lørdag og da må vi finne på noe godt å spise; derfor var det midt i blinken å ramle over denne oppskriften. De har en liten en med seg, og da trenger vi også noe som passer bra for veldig kresne, små ganer. Tenker egentlig kokte grønnsaker til lille Dina, men speak up hvis noen har et bedre forslag!

Konkurransen hos Liv: Sjekk ut bloggen hennes for å lese mer. Kommer med et eget innlegg om dette senere, som vil være mitt forsøk på å vinne et gavekort hos Hageglede!

2 kommentarer:

  1. Ååå, nå fikk jeg lyst på lapskaus! Det er så sykt godt, det!

    Så flink du er, nerden;)

    Sv: Haha, treningsfantom?? Det er tydeligvis en første gang for alt, skjønner jeg:D Det har jeg ikke blitt kalt før, gitt. "Latsabb" har vel vært mer riktig frem til forrige uke. Men takk, jeg tar det som et kompliment:D

    God helg til deg og, og masse lykke til med kjøttbollene!

    SvarSlett
  2. Whaaaat? Kokte grønnsaker til ei litta jente? Hva med pølser? ;)
    Utrolig imponert over at du står opp så innipalmeskogen tidlig på en studie (fri) dag! Hadde det vært meg ville jeg nok sovet til tolv, bladd litt i boka og brukt tida på helt andre ting. Dette forklarer kanskje hvorfor jeg ikke høstet noen a'er til jul ;)

    SvarSlett

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)