onsdag, januar 20, 2010

Weehee, A E R O B I C S!

Som noen sikkert har forstått, så liker jeg å brife stoort hver gang jeg har kravlet meg opp fra sofaen og bilet meg avsted på trening. So here goes: *klappe sæ sjøl på skuldra fordi jeg er såå flink! Flinke Siv har vært på aerobic idag!* Det så ikke helt ut som smurfen på bildet; siden jeg blir mer rød enn blå når jeg har spenner de mikroskopiske tendensene til muskler i kroppen..


Bildet er fra weheartit.com

Har rett og slett vært ganske deprimert idag..tror det kan ha noe med PMS og slikt å gjøre, men det er virkelig ikke greit å ha det sånn! Etter å ha vært på aerobic nå, føles det mye bedre..Det er vel på grunn av endorfinene som svinger seg rundt i kroppen nå! Så hva er lærdommen av dette? Jo; slit deg ut litt hvis du er trist og lei, så går alt så mye bedre! Hvertfall for en stund, tiden vil vise..

Har jo gjort meg selv en bjørnetjeneste idag ved å tenke at det er torsdag idag..noe det jo hvertfall ikke er! Skrev til og med i morgeninnlegget idag at det er oooonnnssdaaaagg! Djiziz, hukommelse; hvor har du dratt hen?? Så dermed er det ikke fredag og nesten helg imorgen, som jeg har tenkt i flere timer idag og gledet meg til. Hjernen min motarbeider meg! Heldigvis har jeg trent, og som jeg har lært på skolen blir hukommelsen bedre ved mosjon, så hah!! Ta den du; tidlige Alzheimer! Dessuten gleder jeg meg jo til imorgen..Vi skal nemlig ha en forelesning med han karen som lager oppgavene vi har fått hittil dette semesteret (og som jeg synes har vært ganske småsprø, men veldig lærerike og underholdende oppgaver). Maurice Mittelmark heter han.. Jaja, TO dager til helg da.. Nå springer jeg i dusjen før det er sprengsoving på gang for å være våken og opplagt på forelesningen!

5 kommentarer:

  1. Haha, surrehue, du skrev jo at vi måtte huske at det var onsdag, og over halvveis i uka. Men men, fort å gå litt i surr;)

    *Klappe Siv på hodet fordi hun også er flink!*

    Jeg skal på aerobic i morgen, med en elendig instruktør! Men jeg blir jo sliten uansett, så noe nytte må det vel gjøre..? Med litt flaks får jeg dratt gjennom Zumbaen en gang i morgen også. Spørs, for jeg begynner å bli stygg-støl!

    Det kostet faktisk bare 598,- inkludert frakt for hele pakken! Du finner det på htp://www.zumbafitness.no hvis du er interessert:)

    SvarSlett
  2. *klappe på skuldra* Jeg synes også du er flink som trener!

    SvarSlett
  3. Trening er gull når man kommer i gang. Jeg missa spinningen min i går, fordi det plutselig var fullt på timen min. Det var faktisk ganske kjipt, og det kjentes godt at det var ganske kjipt! :) Da er motivasjonen til stede i alle fall! :)

    SvarSlett
  4. flink du er altså;) *applaus* skulle vært aerobic jeg også..men tar heller rockeringen min, full musikk og unner meg noen skikkelig blåmerker på magen min;)

    SvarSlett
  5. Da kan jeg glede deg med at I DAG er det fredag!! *hihi*

    Du er jo superflink med trening da! Og det stemmer det der med humør og trening, de beste dagene å trene på det er når man føler seg mest r...a! :-)

    Tusen hjertelig for tips til tapasbordet mitt! Den vinen skal prøves i morgen, jeg må bare husk å kjøpe den inn. jeg har nemlig en veldig alvorlig grad av den altzheimersykdommen! :-)

    Ønsker deg en super helg, for nå er den her!

    SvarSlett

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)