mandag, januar 11, 2010

BODY ATTACK!!!

Da var årets første treningstime over! Er latterlig sliten etter en økt på Sprek & Blid (festlig navn på kjeden..) og en time som heter "Body Attack". Gjett om Siv ikke var høy i hatten etter den. Jada! Men den var veldig god og sies å være veldig effektiv trening, noe jeg ikke tviler et sekund på.

Er i uanstendig dårlig form, og kunne ikke bevegelsene helt. Dermed stod jeg og hoppet bakerst i rommet, og så kanskje mer ut som en alkoholpåvirket samurai enn de andre sprekingene som hoppet og spratt rundt omkring, i takt med musikken..Det er ikke siste gang jeg var med på den timen, og skal nok få inn bevegelsene til slutt. Sånne ting kan jo ta noen timer. Hvis du går på et treningssenter som har denne type trening, så PRØV den!

skal jeg rett i loppekassa, og grisesove fram til 06.00 imorgen. Må samle krefter til første skoledag! Både gruer og gleder meg til å ta fatt på semesteret..

God nazzz....zzzzz..ZZ!

4 kommentarer:

  1. Flink Siv!
    You go girl..
    Har fortsatt frisk i minnet noen av de aerobictimene vi var på på Vektertorget!:)( å herrejemini for en manglende koordinasjonsevne som ble vist frem der innimellom) Men vi ble jo flnkere etterhvert, så du får det til. Er jeg helt sikker på!:)

    SvarSlett
  2. Det hørtes moro ut:D Var på aerobic i går, og det var sykt gøy! Ikke minst sykt slitsomt, men det snakker vi ikke om..;)

    SvarSlett
  3. Tro meg, du kommer fort inn i trinnene! ;) Føler meg litt slik de første gangene jeg går på ny aerobictime.. haha! ;) Stå på!! :)

    SvarSlett
  4. Trening... Kjente jeg fikk nok av å bære kofferten opp tre etasjer da jeg kom hjem idag... Tror trening hadde vært en god ide... Hehe :)

    SvarSlett

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)