søndag, november 15, 2009

Twilight-New Moon


Den 20.november kommer den nye Twilight-filmen
Bergen kino, "New Moon", nr. 2 i rekken..Synes forsåvidt den var helt ok den første, kan hende det var litt på grunn av dårlig bildekvalitet (nedlastet..kremte..) at den ikke nådde heelt opp der for min del. Men jeg kommer nok garantert til å se den nye filmen også, hehe! Vampyrfilmer er jo som kjent min favoritt-kategori..Så får jeg avgjøre da hva jeg egentlig synes..Andre som skal se den?



Måtte flire litt av disse trusene med Robert Pattinson på..Joda, han ser ganske ålreit ut, men som truse-motiv..?

Kilde: kjendis.no

For single jenter (og noen gutter) kan det se ut til at det også blir litt naken hud å se på..Er litt irritert over at så mange filmer alltid har en masse kjempevakre, halvnakne jenter og blekfeite gutter..så derfor var dette liksom helt greit..The Wolfpack:


Bilde: filmweb.no

1 kommentar:

  1. Jeg ser ingen sånne vampyrting jeg, skjønner ikke helt hva som er greia? Men det er jo tydeligvis bare meg i hele verden, alle andre elsker det jo;-)

    SvarSlett

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)