onsdag, november 11, 2009

Presentasjonsseminar og middagspresentasjon..


Gah! Da var
det seminaret over,
og så har vi bare igjen det imorgen, hvor jeg skal presentere den andre oppgaven min..Den er litt sånn "hjertebarnet mitt", fordi jeg synes temaet er interessant! Vegetarianere og karies (hull i tenna)..

Overlevde altså dagen..Fikk en del ideer til hvordan jeg kan fortsette med oppgaven, konstruktiv kritikk og litt psykisk støtte; noe jeg tror det er flere som trenger. Ble helt paff da en annen jente holdt sin presentasjon. Hennes oppgave var den jeg faktisk gledet meg aller mest til å høre om, fordi den handler om musikk som terapiform..Hun fikk noen spørsmål, og plutselig brøt hun sammen og begynnte å gråte foran hele gruppen! Ble utrolig pinlig berørt på hennes vegne, stakkars! Oppgaven hennes er nå hvertfall ikke dårligere enn mange av oss andres oppgaver..(for eksempel min..kremte..) Tror flere fikk litt tårer i øynene, deriblant meg må jeg innrømme.

Presset for å prestere er veldig stort føler jeg, og felte en tåre eller to på mandag i et mørkt øyeblikk..Men man kommer seg alltid videre! Det gjelder å tenke positivt og ikke ta sorgene på forskudd. En god dæsj humor og selvironi gjør at det er lettere å takle eventuell kritikk her og der. *coacher meg selv her..* :-)

Forøvrig blir det ovnsbakte grønnsaker med plenty krydder til middag! Søtpotet, gulrot, kålrabi, paprika, løk, vårløk, squash..har jeg utelatt noe..? Det er faktisk kjempegodt! Er ikke akkuratt veggis, men en grønnsaksmiddag i ny og ne er bare greit. Sunt for kropp og sjel!

Never mind fingermerkene på døren.. :-S

3 kommentarer:

  1. Lykke til med presentasjon. Jeg er ikke vegetarianer og har aldri hatt hull i tenna så jeg faller ikke helt inn i målgruppen i det hele tatt, hehe. Men jeg ble litt nyskjerrig - har vegetarianere generelt tendenser til flere eller færre hull i tennene enn oss andre? (er visst egentlig litt opptatt av tannhelse kjenner jeg plutselig her jeg sitter :))

    SvarSlett
  2. Morro og høre om tannhelse. Skal lese de innleggene når jeg får tid. Etter 28 år uten hull i tennene, så går det en slags stolthet i å fortsette stilen :) Det eneste som er dumt er at tennene mine blir så gule (ikke misfargede, men gulaktige) - som ifølge min tannlege er, nettopp, fordi tennene er så sterke. Jaja - you can't win them all. Hehe.

    SvarSlett
  3. Ufff, jeg får helt angst på dine vegne her, hehe. Glad jeg er fint feridg med alt som likner skole :P

    SvarSlett

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)