fredag, november 13, 2009

Shoppingrunde igjen!


Uæh..mere shopping!
Hadde avtalt å møte en venninne i Bergen by for å shoppe litt og lunsje sammen idag..Hun lette etter julekjole og jeg lette etter sko og noe å ha over skuldrene. Det var kjempekos å treffe henne igjen; vellldig lenge siden sist! Men hva er det med jenter som tror de er så forferdelig tjukke, selv om de bruker størrelse small i klær?? Hun ble mamma for en god stund siden nå, og har gått ned sikkert over 20 kg, men er fremdeles ikke fornøyd. Blir litt oppgitt, siden hun ser kjempe kjempeflott ut!

Julebord og julefestiviteter..Siden jeg prøver å være littttt moderat på shoppingfronten (selv om det til dels funker dårlig) så måtte jeg kjøpe nye sko. Ifjor hadde jeg noen skikkelig fænsischmænsi gullsko med 10 cm hæl, og idag fant jeg noen på rundt 5-6 cm "cage"-sko. Litt etter forespørsel fra min kjære..Har vært litt skeptisk til cage-sko, men disse falt jeg for! Og de er faktisk kjempebehagelige å gå med! OG de var billige! Kjøpte en svart 50-tallsaktig sateng-kjole ifjor, så den får holde i år også *spare spare..*

Sko fra "Din Sko", 399kr


"Skinn"-bolero..får litt Dynastiet-skuldre av denne men..den holder meg hvertfall litt varm!


Nyinnkjøpt lilla duk og lilla telys


Fikk bare kjøpt en eneste julegave..men den er fin! Til min kjære venninne Ellens lille gutt, Snorre :-)


Har også vært i bursdag til min kjære "svigermor" idag..Shopping OG bursdag blir man jommen sliten av..så GOD NATT og god helg til alle :-)

2 kommentarer:

  1. Ååh, så fine ting!! Man må jo unne seg selv litt også i disse gavetider:-)

    Ha en gooood natt!

    SvarSlett
  2. Kjempeflotte ting ja :)

    Det med shopping, det er vitenskapelig bevist at man får tilfredstillelse av å handle - i alle fall for kvinner. Det er ikke så nøye hva det er, bare det er noe vi oppfatter som pent eller nyttig. Det frigjøres lykkehormoner i hjernen... merkelig nok på samme måte som når vi spiser sjokolade :)

    SvarSlett

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)