tirsdag, november 10, 2009

Dumme dagen.....*knurr!*


Hele dagen idag har vært en eneste lang bæsj.
Unnskyld det barnslige uttrykket. Slike dager vokser heldigvis ikke på trær-de ligger nemlig under det, som en og annen uheldig sjel har merket.. I hele lange dag har jeg nemlig skrevet presentasjon til oppgaven min som skal holdes imorgen i all offentlighet, og jeg er flau over meg selv. Den er ikke annet enn et dårlig utkast, fremdeles..gakk. Den ferdige oppgaven skal ikke leveres før 14. desember, så jeg har fremdeles litt tid på meg..Likevel; hjertet mitt vrir seg i smerte!

Hvordan har deres dag vært..? Man må jo slippe til andre klagere og sytere.. ;-)

Fordi jeg ikke liker innlegg uten bilder; her er et nokså tilfeldig valgt bilde, tatt i Sør-Afrika i Hermanus..Jeg roper: "SEEE, en HVAAAAL!!!" hvis det var noen tvil der..



Nå skal jeg ta en dusj, deretter en kopp te og så kubber jeg nok..Natta..

5 kommentarer:

  1. Hei hei, tusen takk for kommentar i bloggen min! :-)

    Æsj, sånne dager er ikke morsomme, man føler presset egle seg på! Jeg er foresten helt sikker på at det kommer til å gå bra med presentasjonen din!

    Du har en utrolig fin blogg, og måten du skriver på gjør at jeg ble sittende å humre for meg selv. Kjempebra, hit kommer jeg gjerne tilbake :-)

    Jeg ønsker deg en kjempefin kveld videre :-)

    SvarSlett
  2. Sånne dager har jeg også, nokså ofte, hehe. Prøver å ta det med et smil da.

    Jeg liker bloggen din, og lurer på hvorfor du ikke har et bloglovin - widget her??! Nå må jeg nemlig søke deg opp og legge deg til. Jeg blir lykkelig hver gang jeg får kommentarer som går ut over "søt blogg - besøk min?" og enda lykkeligere når jeg finner blogger som inneholder andre ting enn dagens outfit, VS og blogganmeldelser. Du aner muligens ikke hva jeg snakker om siden du ikke plattformer på blogg.no. Nuvel. Om et øyeblikk har du en følger på Bloglovin, så snakkes vi antagelig ved en senere anledning.

    PS, you had me at Nemi og Don Rosa. <3

    SvarSlett
  3. Uæh! Slike kommentarer blir jeg glad for! *litt lykkeligere* :-)

    SvarSlett
  4. Oioi, en hval faktisk? Ikke verst!

    Håper presentasjonen i dag går bra da.. Krysser fingrene!

    Sv: Takk for tipset, skal sjekke det ut:-)

    SvarSlett
  5. sånne dager er ikke gøy=) men vi får håpe det gikk bra da.

    SvarSlett

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)