mandag, november 16, 2009

Jeg har blitt anmeldt!


Slengte meg med på en
anmeldelses-runde som Reidun Beate hadde, og jommen meg har hun tatt seg tid til å se gjennom hauuuugevis av blogger og deriblant min! Synes selv den ser pittelitt barnslig ut, og at bakgrunnen er for stor iforhold til plassen å skrive på. Da jeg åpnet bloggen min på en skole-pc så designet skikkelig gult ut..er det det..? Jeg er ikke voldsomt flink med sånt, så har spurt om noen designråd fra denne søte jenten! Så kanskje designet endrer seg plutselig, hvem vet! :-)

Her er det hun skrev om min lille blogg:

"Førsteinntrykket av designet er ikke så veldig bra. Fargene passer liksom ikke sammen, og det ser rotete ut. På innholdet så har jeg ingenting å klage på. Dette er en god hverdagsblogg. Dumt at designet ikke viser det samme. Kanskje prøv å endre designoppsett? 4/6.

Her er headeren til Reidun Beaten, som jeg synes er kjempefin:

1 kommentar:

  1. Fikk litt kjeft for designet jeg også, så får se om ikke det skjer noen endringer hos meg og plutselig:-) Men nei, designet ditt er ikke gult, hvertfall ikke på min pc:-)

    SvarSlett

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)