tirsdag, november 10, 2009

Lady Gagas klesdesign..?


Kan ikke noe for det, jeg liker bare Lady Gaga mer og mer!
Hun er så fantastisk rar og..nyskapende! Mange ganger synes jeg dagens klesmote ikke er annet enn oppgulp av tidligere tiårs-moter, og jeg blir litt provosert..Hjernen trenger stimuli, og det får den best gjennom ting man aldri har sett før mener jeg. Der synes jeg sko-moten av og til er litt bedre enn klesmoten.

Det er jo helt sikkert en vanskelig oppgave å finne på et helt nytt konsept innen klær, så jeg skjønner at man velger å "bare" modernisere plagg som har fungert tidligere. I et intervju på hollywoodcrush.mtv.com, svarer hun på spørsmål om hun ønsker å gi ut en Lady Gaga-kleskolleksjon. Der er svaret nei. Designteamet hennes "The Haus of Gaga" lager nesten alt hun bruker. Hun fastslår at dette ikke er en handelsvare og det er ikke meningen at det skal selges..Jeg beundrer henne for det utsagnet, men vi får nå se på det; jeg lever i troen på det motsatte med tanke på alle stjernene idag som gir ut alt mulig av klær, parfyme, sko..det gir penger i kassa..


Bilde er lånt fra starpulse.com

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)