onsdag, november 18, 2009

De små gleder i livet: utelys!

Det er mørkt klokken 1700 hver dag her hjemme på øyen, og derfor har jeg lenge hatt et ønske om utelys! Sånn at når man kommer hjem og alt man vil er å komme innenfor døren, så finner man faktisk de nøklene som låser opp døren! Nøkkelknippet mitt består av en nøkkel..men den ene lille nøkkelen har det med å gjemme seg totalt unna i vesken blant alle andre duppeditter...f.eks min "Darth Maul"-Pez-dispenser, den kilotunge kalender/lommeboken min, Ibux, ørtiførti Kleenex, iPod, mobil, usb-stick, hårstrikk, bøker, riskaker og hatt..Womens purses..

Etter idag kommer nok nøkkel-letingen til å gå litt lettere, siden vi endelig får utelys! Det skal ikke mye til for å glede min lille sjel gitt..Min kjære samboer er jo veldig teknisk av seg, og skal ha sensor-lys som slår seg på ved bevegelse og alt mulig. Hullene der lysene skal settes inn ble laget for mangfoldige uker siden. Elektrikere er jommen meg opptatte folk..Men nå kommer han! Eller som lille julenissens guttunge sier: No kjæm'en! No kjæm Snikker Andersen!!

Her er altså noen av hullene som er saget ut; du ser det ikke, men det er to hull der det er malt grått...


..og tre stykker over inngangen



For den som er super-interessert i utelysene våre, så lover jeg å ta bilde ikveld, hvis alt ordner seg og det blir vakkert, og legge ut her på bloggen. Hehe. Bilder av utelys..I'm such a nerd..

1 kommentar:

  1. Utelys er digg! Herlighet, i går var det seriøst MØRKT klokka halv fire. Syke tilstander.
    Godt at du også har en handyman:-)

    SvarSlett

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)