fredag, november 20, 2009

Tror du på det overnaturlige..?

Er ikke helt sikker på at jeg gjør det, men fascinert-det er jeg! Er vel derfor jeg liker så godt å se filmer med vampyrer og spøkelser..brr..Selv om jeg aldri ser Åndenes makt på tv, noe som nok er liksågodt, siden jeg sikkert ville begynnt å innbille meg ting i huset vårt. Det er mange lyder i trehus gitt! *frysninger..*.

Slemme demoner og lignende er nok grøssefavoritten min. Filmer med poltergeist for eksempel..jeg vet jeg blir paranoid og latterlig redd av å se på, men jeg bare se! En venninne av meg mobber meg fremdeles for en film med en demon-bikkje som jeg ble så redd for; og det er nærmere 10 år siden vi så den!

Kan du forklare dette..?
Sjekk ut "demon-hunden" bak mannens skulder..



Her fant jeg bildet, + klipp fra en engel på et sykehus og en skygge (spøkelset av MJ kanskje..?) på Neverland Ranch..*grøsser litt, selv om jeg tviler..*

1 kommentar:

  1. Jeg tror det fins mye mer enn hva vi ser, men jo eldre jeg blir, jo mer usikker blir jeg på hva det er. Jeg tror på spøkelser og et liv etter døden, på ett eller annet vis. Samtidig er det jo mye som er vanskelig å forklare med det også. Kanskje er det bare et desperat ønske om at det ikke skal ta slutt når vi sovner for siste gang? JEg vet ikke.

    Men det bildet, hele bakgrunnen så jo helt rar ut, så den hunden syns jeg ikke var så veldig skummmel :P

    SvarSlett

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)