søndag, november 29, 2009

Nytt spisebord til jul..?

Et bord som gir uttrekkbare spisebord en helt ny dimensjon på mer enn en måte..




Vi leter etter spisebord! Har bodd i huset på vår lille øy (også kalt Askøy) siden april, og har enda ikke fått kjøpt noe spisebord. Det har jo ikke vært den største prioriteringen heller, siden så mye annet måtte kjøpes. Varmepumpe, hekk, klesskap, nye planter vi kan drepe, gardiner, lamper, fryseboks, kattepusen Marve..you name it! Bordet vi bruker som spisebord nå har ikke plass til mer enn maks 4, og vi kan bare glemme å sette middagen på bordet når vi har gjester, for det er det ikke plass til!

Et uttrekkbart bord hadde vært greiest..det kan ikke være for stort, for stuen er ikke så stor. Derfor hadde bordet her ovenfor passet ypperlig! ..Det jeg prøver å si er KJÆRE JULENISSEN, vi har vært såååå snille i år! Selv om det nok kan være tungt for reinsdyrene å få med seg så er juleønske nr. 1 et spisebord..Ulempen er jo da at vi må lære oss å lage mat..

Mat! Vi har vært hos svigers idag og spist ribbe!! Var kjemmpeeegoodt..Men føler det er litt "galt" å spise sånn typisk julemat som det, så lenge før jul. Eller er det..? Var overrasket på bilturen bortover..det er så mange som har fått lys og julestæsj i hagen og stjerne i vinduet. Min kjære mekket sammen en "julestjerne" av noen IKEA-lys som jeg hengte opp i vinduet, og jeg pyntet Apeskrekk-treet vårt med girlander-lys. Hehe. Ser litt rart ut her med så provisoriske juleting. Vi tar det nok igjen til neste jul, for da blir det muligens vi som skal være juleverter..

Neste uke har jeg hjemme-eksamen hele uken til endes..Jeg er mer opptatt og småstresset for tiden enn jeg skulle ønske, men sånn er det før jul når man er student! Det positive er at på fredag når hjemme-eksamen er ferdig og levert, så er det rett på julebord!! *Glede seg*

2 kommentarer:

  1. Vi har også fått på plass "trekantstaker" i vinduene og en busk med lys på trappa. Kooos!

    SvarSlett
  2. Genialt bord:P hahaha.

    SvarSlett

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)