torsdag, november 26, 2009

Jakten på julekakeboksen...

Julekake-laging står fremdeles på listen over ting å gjøre..men så var det jo det at vi trenger noe å ha de i før vi kan bake dem! Har lyst å lage 3 sorter. Har aldri laget julekaker bortsett fra da jeg var liten og bodde hjemme og fikk være med på julakakebaking sammen med mammaen min. Derfor er det en viss bekymring for hvordan det kommer til å gå..Men sorter ja; vet at det må hvertfall bli kakemenn og ettellerannet med sjokolade, men usikker på tredje sorten..

Men først var det den lille detaljen med hva de skal oppbevares i når de endelig er bakt..Og da bruker vi selvsagt den store verdensveven for å prøve å finne butikker der de har julekakebokser. Det var jommen ikke så lett! Fant noen på tilbords.no som faktisk var et sett på 3 stykker til 119kr.


3 julekakebokser fra Tilbords (ja, jeg vet det bare er bilde av 2 her..)


Det er bare det at de var pittelitt kjedelige, det kunne godt vært litt annet motiv enn det samme på 3 stykker..så jeg søkte videre og fant masse fine bokser på kreative blogger! Denne store røde er jo ikke hjemmelaget, men hvis jeg finner noe lignende på en butikk den bli med hjem. Jo større kakeboks, jo mer kaker blir det plass til oppi, hihi!

Blogg: mormor.trykker.com


Jeg liker engler..kan ikke noe for det! Og denne kakeboksen er hjemmesnikret og kjempefin! Fant den på kristoffa.blogspot.com


..må ikke glemme julesnopet!! Denne damen kjenner jeg faktisk, og plutselig fant jeg ut at hun hadde en fin og kreativ blogg. Sånne bokser vil jeg også lage! *men tidsklemma..*


Denne var også helt genial!



Noen som har tips til hvor jeg bør kikke for å finne fine julekakebokser..? To be continued..

4 kommentarer:

  1. Jeg har julekakebokser fra Nille:D Tre stk for 69 kr eller noe sånt, tror jeg.

    SvarSlett
  2. Starter du dagen med å blogge?:P

    Damn girl!:)

    Vet ikke om jeg er så mye bedre, for jeg avslutter "dagen" med det!:)

    SvarSlett
  3. Jeg ønsker meg også koselige kakebokser! Utrolig fin gave å gi bort også! Med kaker oppi!

    SvarSlett
  4. Å, SÅ mange fine!! Jeg klør i fingrene når jeg ser sånt!

    SvarSlett

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)