mandag, november 30, 2009

Hjemme-eksamen dag 1

Stod opp ekstra tidlig idag for å forberede meg litt til hjemme-eksamen som legges ut klokken 09.00 på nett..mest av alt mentale forberedelser! Har nemlig ikke fått tid til å lese pensum. I det hele tatt...oops..

Så nå sitter jeg her i mine TO ullgensere og stilongs med ullteppe og varmepumpen på full svev. Det var jo kjempekaldt idag jo!! Har ikke vært noe kaldt her hvor vi bor til nå, men merket det begynnte å bli kaldere igår. Jaja, jeg skal være inne de neste 5 dagene likevel så for min del kan det bare være kaldt.. furte.. *Eremitt-følelse..*

Se på koselige lysene vi har pyntet med! Det er vårt lille utetre (som for tiden er et innetre fordi det så så stakkarslig ut da det stod ute..) som er pyntet; "Apeskrekk"..Det blir et stort monster av et stikke-tre når det vokser opp, og det skal være vårt juletre i år! Bra og billig, hehe.

Pyntet Apeskrekk ( ja, det heter faktisk det..google det!)


Den provisoriske julestjernen *smiiil!*


Disco-kulen har ikke så mye med jul å gjøre..men den så så fin ut i hjørnet sitt!


Kaffen er brygget, bøkene ligger klare og pause-innslag i form av den nye serien jeg har dilla på, Eastwick, ligger klar på usb-sticken..Nå kan klokken bare bli 09.00!

1 kommentar:

  1. Masse lykke til med eksamen! Hmm, det høres pinlig kjent ut å starte hjemmeeksamen uten å ha kikket på pensum. Wonder why..?

    SvarSlett

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)