tirsdag, november 17, 2009

Bleh, jeg får det ikke til!


Har endret litt på både designet og headeren på bloggen nå
, men vet ikke om jeg er helt fornøyd..bleh..Hvad tykkast..? Skal trå til et tak senere idag eller imorgen. Det blir vel imorgen..Idag skal vi på middagsbesøk, wuhu! Mmm..foood..Når man trener og prøver så godt man kan å spise sunt og ikke noe snop, så er det pokker meg det eneste man tenker på!

Apropos, smakt Brann-ostepopen..? Den er faktisk goood! Ikke så god som Olw selvsagt men..Ser fram til å gomle på den på lørdag.. * I heart saturdays..*



De neste timene skal jeg tutle med studiedesign i den ene oppgaven jeg skriver på..Det blir jo moro. Geh..

1 kommentar:

  1. Jeg synes designen din ble veldig koselig jeg :) Kjenner til den der "i rykk og napp" følelsen. Da jeg skulle endre designen, og rydde opp på bloggen min, gjorde jeg ca to ting om gangen over en periode på flere uker. :)

    SvarSlett

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)