mandag, november 16, 2009

Trene nå! SUNN nå!


Blæh, det å trene
når man i utgangspunktet er så utrent som det går an å bli, er GRU! Men det må til..tydeligvis..Pondusen henger utforbi buksen og tar det som tegn på at den bør strammes opp! Du vet at det går an å "snakke" med navlen hvis du klemmer den sammen..? Vel, jeg klarer snakke med magen min, og den har STORE lepper! Komisk bilde i hodet ditt nå?

So here goes..det blir aerobic på gulvet i gangen, fordi det er den beste plassen hvis jeg ikke vil sparke til og velte ting. Musikken jeg skal trene til er "gammal som alle hauan", noe jeg forøvrig liker..Sjekket ut iTunes for aerobic-musikk, men det var skrale greier gitt, så det får holde med en selvprodusert aerobic-cd som ble brent for 3 år siden. Fine musikken.

Jeg vil ikke, vil ikkkkeee trene!


Men jeg mååå..*Skule stygt mot kamera*


WORK IT!


Etterpå skal jeg trøste meg med Nemi..

3 kommentarer:

  1. Ingenting er bedre å trene til en skikkelig god gammel musikk:-) Og aerobic er jo digg når man først skal trene. Jeg skal på trening i kveld, og motivasjonen ligger et sted langt under bunnivå. Stress!

    SvarSlett
  2. Hehe, flink du er:) Jeg droppa ut av treningsrutinen min for leeenge siden. Burde virkelig komme i gang igjen.

    SvarSlett
  3. Dette innlegget klikket jeg meg inn på ene og alene fordi jeg sitter og spiser en kokosbolle i skrivende stund, og trengte en søster i ånden med like dårlig samvittighet som meg selv, hehe.

    Den mage-beskrivelsen din var ubetalelig, jeg lo for meg selv her! :D:D

    SvarSlett

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)