tirsdag, februar 02, 2010

Kommende filmer jeg SKAL se!

Det er kjempeviktig å ha ting å glede seg til! Jeg er nå hvertfall sånn som virkelig trenger å ha en avkobling å se fram mot, midt i jobb-skole-trening-kaoset..En av de tingene jeg ser fram mot er selvfølgelig når snøen tusler bort og det går an å kjøre bil uten å tenke at en kommer til å døø..Hadde en sånn liten livet-passerer-i-revy på glatta forleden dag, og er dermed offisielt irritert over at det stadig daler ned snø. Joda, snø er fint, det er bare det at den er penest om søndagene når man har tid til å ta en gåtur mens det fremdeles er lyst ute.. *Frøken negativ*

En annen ting som hjelper meg å koble ut og av og bort og vekk litt; er å se film! Ble kjempeglad da jeg leste en plass at Harry Potter-filmene skulle gjøres i 3D! Antakligvis derfor det tar så lang tid før de kommer på kino. Har tatt en kikk på kinoprogrammet for Bergen og her er de filmene jeg må og SKAL se:


5. Mars: Alice in Wonderland (2D). Er rimelig gretten for at originalversjonen ikke er i 3D; siden den NORSKE versjonen er det. Arrghr!! Har skrevet om denne filmen i et tidligere innlegg.


4. Juni: Sex in the city 2. Trenger jeg si mer..Gleder meg!



9. Juni: Shrek Forever After. Disse filmene er så søte, at jeg bare må se..



27. August: Toy Story 3! Har sett eneren og toeren for gudene vet hvor mange år siden, så ble litt overrasket over at det først NÅ kommer en treer..Mystisk..men må se, må se!


En gang i november (forhåpentligvis) kommer første delen av den siste Harry Potter-boken Harry Potter and the deathly hallows. Datoen i USA er satt til 19.november, men finner altså ikke ut datoen på Bergen kino, sukk. Anyways; den kommer, og jeg skal se den. Kanskje tvinger jeg med samboeren også, muhaha..Er det noen filmer dere vet at dere ABSOLUTT skal se?

3 kommentarer:

  1. Disse filmene skal jeg se også, det er helt sikkert.

    SV: Jeg fikk kusine mi til å se etter Ocean Girl når hun var i Australia, for de filmene selges jo bare der. Hun fant desverre bare en sesong, da, så jeg får lete litt på nettet, så dukker nok sesong 1 og 2 opp etterhvert også.

    SvarSlett
  2. Gleder meg til Alice in Wonderland :) Sex and the City må jeg jo også få med meg :)

    SvarSlett
  3. Ååå, gleder meg max til Potterfilmen :D Har fortsatt ikke fått surra meg til å se verken Avatar eller den siste Larsson-filmen, så er kanskje like greit at det er hundre år til den kommer ut ;)

    SvarSlett

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)