tirsdag, februar 23, 2010

Fotokonkurranse: Vår..?

Emmieverlasting har ny fotokonkurranse som jeg så gjerne slenger meg med på! Tema kan man velge selv, og jeg velger selvfølgelig VÅR; med et spørsmålstegn bak..Temavalg kom vel ikke som en overraskelse, på de som vet hvor vårsugen jeg er nå, hehe.

Dette er NOK et bilde fra Sør-Afrika turen i 2008. Ja, jeg har tatt bilder etter denne turen, men fordi vi tok et par tusen bilder passer det så greit å bruke noen av de fineste på en fotokonk! Husker ikke nøyaktig hvor bildet er tatt men..Fint var det der hvertfall!

I present to you: VÅR..?

4 kommentarer:

  1. Sv: Så fint! Jeg vil også ha vår!! koselig at du deltar i konkurransen min:o)

    SvarSlett
  2. Aaaaw, for et nydelig bilde! Lykke til i konkurransen:)

    SvarSlett
  3. JEG VIL HA VÅR!!! ah.. Hvor lenge skal man vente?

    SvarSlett
  4. Ja, det må man jo!!! :D

    SvarSlett

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)