mandag, februar 22, 2010

Kalde tilstander og Antisnopemåned..?

....Ikke nok med at vi invaderes av snømenn: En isbjørn med family har flyttet inn på plenen vår. OG bygget en iglo! I rest my case; denne vinteren begynner å bli lang!



Neida, det er ikke det at jeg direkte misliker vinter og snø. Jeg er bare ikke vant til sånt! Idag morges var det for eksempel grisekaldt å stå opp. Go figure; siden vi skrudde ned varmekabler både på baderom og i gang. Fordi jeg hadde fått en fix idee om at det nå gikk mot vår..og at vi dermed ikke trengte varmen lengre. Hahahah..så feil, så feil..

Har jo faktisk ikke sagt hvordan det endelige resultatet av hårfargingen gikk..Bilder av prosessen her. Ved første øyekast så det litt oransje-aktig ut. I løpet av helgen har jeg vasket det to ganger, for å se om det blir normalt. Det synes jeg faktisk det har blitt! Aner ikke hvordan, siden jeg ikke fikk tak i blå sjampo og vaske det med. Det trengte vel bare litt tid på seg da..? Bilde er uaktuelt i skrivende stund. Har nettopp stått opp, og gudene vet jeg trenger en oppkvikkende dusj først. Men det kommer etterhvert!

I dag er FØRSTE dag i Antisnopemåneden! No more kaffe moccha på Godt Brød om morningen..Skjelver litt i buksene allerede, men tror det skal gå bra. Dette er ikke bare et forsøk på å slanke seg..Har spist sukker i lange baner siden jul, og negler og hud bærer litt preg av det. Lenge siden neglene har sett så fæle ut som nå..

Håper alle overlever denne snømandagen. -Og klarer å grave seg ut fra sine hjem..Vet ikke om jeg gjør det enda men. Sitter å langer inn på kaffe. Deretter skal det ni-leses på Gradientutfordringen. Deretter er det jobb i 7,5 timer, før jeg avslutter dagen med en time body attack på Sprek & Blid.

God mandag til alle! Sleng dere gjerne med på antisnopemåneden, hihi! Starter idag og varer til og med 22. mars ;-)

6 kommentarer:

  1. Er det ikke 22.feb i dag? Tjuvstarter du? ;) Snøen laver søren meg ned i dag også, tar jo helt av det her. Men tenk, etter en torturmåned uten godis er trolig våren i anmars også :D Glede :)

    SvarSlett
  2. Off, nei, antisnopemåned på denne tiden av året? Jeg sliter nok med å holde meg unna på ukedagene, man trenger noe å trøste seg med i dette drittværet! Hvertfall jeg da, men jeg er som kjent et svakt menneske..

    Gleder meg til å se resultatet av fargingen!:)

    SvarSlett
  3. Jeg har faktisk unnlatt å skru på varmen på soverommet hele vinteren i den tro at nå er det snart over. Grisekaldt er bare fornavnet. Hehe

    SvarSlett
  4. Sv: Hehe, nei, jeg er vel ikke så fan av Linni jeg heller.. Men jeg fikk i hvertfall vist frem min elskede Zumba;)

    Hmm, nei, det er vel ingen tid som passer.. Men jeg innbiller meg at det er lettere på sommeren.

    SvarSlett
  5. Jeg tror ikke jeg klarer det gett, fordi jeg er er for svak for godis! Men, lykke til!

    Btw, kjempe fin blogg!

    SvarSlett
  6. Sv: Nei.. Eller jo.. Jeg hadde første time hos enda en ny psykolog i dag. Det er bare så slitsomt å gå gjennom alt på nytt og på nytt og på nytt hele tiden. Alt jeg ikke har klart eller taklet, alt som har gått galt.. Da blir man litt emo..

    SvarSlett

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)