onsdag, februar 10, 2010

Litt humor på morgenkvisten

Har tatt min daglige surferundedagbladet.no og fått meg en god latter av bilder kjendiser legger ut..Det er godt å se at de også kan ha litt selvironi! Selv om jeg ble litt bekymret over Courtney Loves merkverdige bilder..hehe.

Kelly Osbourne har fått brannsår under armen og viser det gjerne fram. Digger håret og neglelakken hennes!


Katy Perrys katt..Hmm; lurer på om Marve hadde tolerert å bli puddelklippet som dette..?



Courtney Love. Jeg blir litt målløs..Hva går hun på for tiden?


..må innrømme at jeg selv synes det er morsomt å legge ut fæle bilder av meg selv. Sikkert noen som har fått med seg reggis-bildene mine..? Her med potet-nase i tillegg:



Og NU, til dagens skolearbeid! Må først skrive laaangt referat fra gruppemøtet igår, og sende til alle i gruppen. Det kan jo ta sin tid, så får vel bare sette igang. Og forresten; vi har SOL for 3. dagen på rad idag! Det er helt utrolig herlig!! OG jeg har fått mitt første gnagsår på hælen i år, etter å ha prøvd ut joggeskoene for første gang på ørtiførti måneder. OG; har dere lagt merke til at det begynner å bli lysere om morgenen..? Ahh..O'herlige februar!

5 kommentarer:

  1. Kelly Osbourne så jo faktisk veldig bra ut der! Unntatt brannsåret, selvfølgelig..

    SvarSlett
  2. I knOw :D Sola skinner fra skyfri himmel på Nøtterøy også, det er maaaaaaagisk!! Håper det er like fint i morra, for da har jeg friiiii :) wii

    SvarSlett
  3. Haha, morsomme bilder ^^ Digger Kelly Osbourne :)

    SvarSlett
  4. WTF, er det Kelly Osborne!? Hun så jo...bra ut, hehe. Hun er ei søt jente, men stilen hun har hatt er ikke alltid like.. kledelig.

    SvarSlett
  5. Oj, vad fin blogg du har!

    Kika gärna in i min blogg och läs om hur jag gör för att tjäna pengar på att blogga (inlägg 124).

    http://hurblirdet.blogg.se

    SvarSlett

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)