fredag, februar 19, 2010

Skal, skal ikke..?

Har tenkt kjempelenge på å gjøre noe med håret nå! Faktisk siden i høst..Så nå er jeg kommet ett skritt lengre, og kjøpt meg en pakke med blekemiddel for å lage striper. En av grunnene er egentlig at håret mitt blir så utrolig fort fett! Når jeg farger det blir det litt "tørrere" og da kan jeg kanskje la være å vaske det hver dag.

Men..så er det jo det at jeg har blitt temmelig pinglete når det kommer til hårfarging! Har jo hatt temmelig mange farge-ulykker de siste 27 årene, hehe..det har alltid endt med at jeg har klippet meg pinnkort. Ikke TALE om at det skal skje ! Har spinket og spart med langt hår som mål de siste 3 årene nå, og er egentlig fornøyd med hvordan det ser ut. Men så er det jo også det med at forandring fryder!

Så, what to do??

Pakken står klar..



-Kjenner jeg meg selv rett blir nok håret farget i løpet av kvelden..*gulp..*

Sånn ellers er jeg temmelig bitter for ikke å ha fått svar på den siste skoleoppgaven jeg leverte inn..Det var visst noe kluss med web-siden svarene legges ut. Håper virkelig jeg får bestått på den; ellers blir det enda mer arbeid hvis jeg må gjøre den om igjen. Bleh!

4 kommentarer:

  1. Oioi, spennede! Jeg stemmer for at du skal gjøre det:D Og håper vi får se resultatet:)

    SvarSlett
  2. Den pakken der har jeg også brukt. Det var egentlig ikke så veldig vanskelig som jeg hadde trodd. Lykke til :)

    SvarSlett
  3. Do it, do it :) Også kan du dokumentere resultatet for meg. Har innmari lyst på noen lyse striper selv, men lommeboka sier nei til frisørbesøk denne måneden. :( Buhu. Gjør det gjør det, gjennomfør det :) Hihi

    SvarSlett
  4. Skulle gjort noe med håret selv jeg! Men nå tror jeg at jeg burde gå til frisøren for en gangs skyld:o)

    SvarSlett

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)