tirsdag, februar 23, 2010

Hårfargen og dagen min

Ja, sånn her ser det altså ut, dettan håret mitt.. Det ser greit ut fra siden..men det er ikke like fint på toppen. Dermed blir det nok mere fargeri.. Men det må bli til helgen! Travle dager fram til klokken 14 på fredag..

"Ke e det som e oppi taket??"



Studiedag idag ja..Gjort masse? Neppe..Har så vanskelig for å komme igang med ting, argh! Hva har jeg egentlig brukt dagen til..? Vel; har måkt hele 3x4 m av uteplassen der vi plasserer bilene. Rett og slett fordi min kjære samboer er veldig iherdig med måkingen, sånn at jeg slipper unna..fine samboer! Deretter ble det danse-aerobic sammen med Ellen. Gjett om jeg så ut som en kråke? Ja! En ting er sikkert; jeg kommer aldri noensinne til å prøve meg på noe Skal Vi Danse?-opplegg..Kom fram til at det heller er Body Attack som må til for den noe tykkfalne skrotten min, hehe..

Sånn ellers er dagen brukt til å slippe inn og ut en katt som ikke helt klarer bestemme seg for hvor han vil. Tror han kjeder seg for tiden med all snøen han må gjennom for å komme fram til treet han liker å klatre i (for å prøve å fange fugler..).

Marve prøver å hypnotisere meg til å slippe han inn..



Resten av kvelden dedikeres til film: Alien 2 ("Aliens-the resurrection"..?) Måtte det bli en snøfri natt med gode kjøreforhold til imorgen tidlig når det bærer avsted til jobb! God kveld!

7 kommentarer:

  1. Syns det ser veldig fint ut jeg:)

    SvarSlett
  2. Huff, jeg er lei snø! Krysser fingre for en snøfri natt jeg også. Lei av å fryse. *Klageklageklage*

    Håret ditt ser kjempefint ut da:)

    SvarSlett
  3. Sv: Takk! Det er den jeg likte best også:)

    SvarSlett
  4. SV: Ja hun er jo helt blåst. Stakkars dame!

    SvarSlett
  5. Sv: Jaa, det hadde vært kjempegøy! Skal gi lyd fra meg når det blir Bergenstur jeg:)

    Ha en super helg!

    SvarSlett
  6. Synes ikke du burde farge det noe mer, jeg :) Ser bare ut som du har et fargespill i håret, og det er kjempefint. Blir så livlig og fint :-) Ååå, så søt Marve er :) Ble glad av å se at du har en liten Rosenborgpus du også. Hihi

    SvarSlett

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)