tirsdag, februar 09, 2010

Sliten som et vinhus

Det tar på å plutselig stå opp litt over 06.00, når man har sovet til både 10 og 11 i helga...Da min kjære samboer og jeg var på biltur hjemover idag; etter atter en lang dag i byen på jobb og skole, føltes det ikke som det bare er tirsdag, men torsdag! Akk, så langt fra sannheten ja..Imorgen er det heldigvis studiedag igjen, og den skal tilbringes hjemme, med en stor kopp kaffe til å begynne med. Myk (og godluktende..mmm..kaffe..) start på dagen altså; just my kind of morning! Selv om jeg nok står opp 07.00. Men; skole ER jobb; og den bør vare minst 8 timer hver dag, som det heter seg fra Mor Universitet..

Treningen igår var fælfin. Min treningsallierte; Ellen var på jobb og kunne ikke komme. Det er så greit med noen medsammensvorne for å tusle rompa si avsted på trening; når det eneste man egentlig kunne tenke seg er å kose seg i sofaen! Likevel husjet jeg meg selv avgårde, og gjennomførte timen på min egen litt slappe og ukoordinerte måte.

Etter at vi kom hjem idag, og middagen var fortært (spagetti..mm..), heiv vi oss ned på sofaen. Har sittet og følt på hvor støl jeg er etter igår, særlig magen..Vet ikke helt enda, men det kjennes som om den ufattelig nok har blitt en bitteliten anelse strammere etter de få ukene og gangene med trening. Enda bra at det går fremover hvertfall!

Idag føler jeg meg som Amy Winehouse muligens føler seg på dette bildet...


Til søndag er det myyyye som skjer! Morsdag (mentalt notat til meg selv: ordne noe til min mamma, og bake kake eller noe hvis vi skal på svigersbesøk), Valentines day (hmm..romantisk middag på lørdag kanskje..), Fastelaven (bake boller??) og kinesisk nyttår..Den siste skal jeg ikke feire da, men det ble en god grunn til å bruke hele 4 y-er i mye.

By the way; hehe..etter det småekle innlegget nedenfor her fant jeg idag en artikkel på dagbladet.no som handler om hvor ofte man bør skifte ut kjøkkenklut. Vi skifter den 1 gang per. uke, men det er kanskje ikke nok..? 2-4 ganger per. uke er litt vel mye synes jeg. Men det er jo verdt å merke seg i disse sykdomstider. Lover å ikke bringe bakterie-emnet opp mer på en stund nå, hehe..Ha en god tirsdag adleihåba; det som er igjen av den hvertfall! Er usannsynlig trøtt, og går nok å legger meg nå....zzzz!

2 kommentarer:

  1. Så flink du er til å trene:) Det er jo ekstra tungt når man må reise på trening alene.

    Kos deg med studiedag i dag:)

    SvarSlett
  2. Skifter faktisk kjøkkenklut hver dag, gjerne to ganger daglig, hehe. Med to barn blir det mye rart å tørke, så deeeet...........

    SvarSlett

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)