søndag, februar 21, 2010

Invation of the Snowmen..

Muhaha! La det snøøø snømenn!! Vår vil vi jo ikke ha. Det er bare tull..

Trodde faktisk det lovet godt at det har vært skinnende sol i det siste! Leste her om at det fine vinterværet i Hordaland hadde ført til bedre psykisk helse, hehe..Og I DAG snøljer (ja; snøljer! Det "snø-høljer") det ned i bøtter og spann med hvite dotter.. Personlig tror jeg det er en planlagt taktikk fra onde snømenn som vil invadere oss og ta over kroppene våre før deres egne runde former smelter..



Fra spøk til alvor. Denne helgen drakk vi opp siste rest av CB-julebrusen! Aner ikke hvordan jeg skal holde ut helt til november..Vel, ok; jeg vet at den smaker som en mix av champagnebrus og cola, men det blir neppe det samme hvis jeg blander brusen selv. Med mindre min kjære samboer fyller opp tomflasken for meg..? :-D



Våget oss faktisk ut i snøværet isted for å tusle en bitteliten tur. Kom tilbake som snømann..men kastet fort snømannutseendet på dør (brr..). NÅ vanker det hvalbiff-middag med gratinerte poteter, sopp og grønnsaker til..og en liten skvett vin; mmm *glede sæ!*

Lurer på å gi meg selv en utfordring i form av en godteri-fri måned. får jeg omtrent abstinenser hvis jeg går mer enn 2 dager uten noe søtt.. Noen som er med på utfordringen..?

Edit: Fjortis er med på antisnope-måned! Vi begynner i morgen den dag! 22. februar til og med 22. mars it is! Noen flere??


4 kommentarer:

  1. Jeg er med! Jeg starter i morgen, for mandager er alltid fint å starte på! :D

    SvarSlett
  2. Jeg er også med, men ikke før 1.mars ;) hoho

    SvarSlett
  3. Hvordan blei håret etter en omgang blåshampoo? :)

    SvarSlett
  4. Du vet filmene Istid 1,2 og 3? Tilfeldig? Neppe... Det er bare å begynne å forberede seg. :)

    SvarSlett

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)