lørdag, februar 06, 2010

SSSS: Soving, Sjokolade, Shopping og Svekling!

God morgen! Eller det vil vel egentlig si; god formiddag! Fikk dratt oss opp seeent idag siden sengen var mer tiltalende enn å stå opp..men det var herlig med en skikkelig rolig start på dagen for en gangs skyld. Eller uff..når jeg tenker meg om, så er vi jo hvertfall ikke småbarnsforeldre og kan dermed faktisk ikke klage over å stå opp halv 7 i ukedagene..? Vi vet nok ikke hvor godt vi har det, sånn egentlig..

Idag skal det gås tur, skrives på oppgave, lages god mat og spises sjokolade..hvis vi kommer oss på butikken. Muh..Sjokolade hører nemlig lørdagen til!!

Kjøpte faktisk litt klær for et par dager siden. En knallfin, mønstrete tunika-sak og en kjempelang lysebrun cardigan som nesten kan gå for å være en kjole. Elsker ting som går langt nedenfor rompa om vinteren, sånn at stussen slipper å fryse! Begge fra H&M:





Har vært tørr i ansiktet de siste ukene, og brukt en krem som ikke har gitt nok fuktighet. Derfor kjøpte jeg Skin smoothing cream fra Dermalogica som gjør nettopp det navnet sier. Bruker den bare om vinteren, siden den gir litt for mye fuktighet om sommeren. Den er dessuten fryktelig dyr, og det er jo også en grunn for å ty til billigere saker sånn ellers i året..Visa-kortet skrek av smerte, så nå skal det få hvile seg en stund!

My precious..


For første gang i mitt liv prøvde jeg på torsdag en sånn vektstang-time på Sprek & Blid..fyttigrisen! Ble nesten litt flau etter å ha innsett hvor svak jeg er i armer og bein og rygg og rompe og gudene vet hvor. Svekling; that's me! Body Pump heter timen, og kan absolutt anbefales. Har gangsperre overalt idag..vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg; og det tar jeg som et tegn på at jeg må trene mer styrke!

God helg fra spake, svake lille meg!

1 kommentar:

  1. Å så kjempefine klær du har kjøpt! Helt min smak!

    Sjokolade og litt ekstra hører med til lørdagene. Man ha en dag i uken som man unner seg litt godt, ellers så blir man jo sprø og bare sprekker. Så jeg sitter her og grubler på hva jeg skal velge i dag. Is..kake..eller begge deler. ja, det blir nok det siste ;-)

    Body Pump har jeg aldri prøvd, det høres gøy ut siden det innebærer vekter. Elsker å trene med vekter, altså! Men du kommer til å få sjokk over hvor fort du kan legge på flere kilo, jeg tror kanskje det er derfor jeg liker det så godt, fordi du merker fremgang veldig, veldig raskt! :-) Så bare hold ut stølhet og alt, neste gang løfter du mer!
    Superflink er du :-)

    Ønsker deg en kjempefin helg med masse kos! :-)

    SvarSlett

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)