lørdag, februar 06, 2010

.....MGP 2010.....

Dumme, dumme MGP 2010! Bleh! Jeg er offisielt gretten...Hvorfor kunne ikke heller Keep of Kalessin eller Maria H.S vinne..?

Whyyyy??


Bildet er googlet..muh!

Edit: Det hører vel også med her å disse vinneren litt; nemlig Didrik Solli-Tangen. Synes ikke han hadde verken fin stemme eller at han faktisk kunne synge. Kjedeliiig og urent! Derfor synes jeg Keep of Kalessin med sin mye mer fengende sang burde vunnet! -Selv om jeg ikke synes den var noe voldsomt revolusjonerende innen sin sjanger, må det nevnes...

4 kommentarer:

  1. uff ja enig!!! vært veldig tøft om Keep of Kalessin har vunnet:D derre didrik greia høres ut som om man har hørt sangen der mange ganger før, ikke orginal i det hele tatt... gretten ja!:P

    SvarSlett
  2. Hehe, det var strengt tatt de to låtene jeg likte dårligst, i tillegg til Maria Arredondo;) Jeg heiet jo som kjent på a1, men hadde Didrik som en god nr 2. Jeg er en sucker for ballader;)

    SvarSlett
  3. Kunne ikke vært mer enig!

    Jeg var tilogmed så barnslig at jeg stemte over telefon på Keep of Kalessin!

    Den forbaska smørsangeren som vant... Jeg skal le når han entrer nest siste plass eller noe i den internasjonale finalen!

    Håper du har en fin søndagskveld videre, det lille som er igjen av den :-)

    SvarSlett

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)