fredag, januar 29, 2010

Sivs shoppingtur

Har utsatt turen til Sotra en stund nå.. MÅTTE nemlig dit for å hente alt klinikktøyet mitt som lå igjen på tannlegesenteret jeg jobbet litt på ifjor. Klinikken ligger på Sartor-senteret, og derfor var det jo neeesten obligatorisk å stikke innom en butikk også. Til min lommeboks store skrekk gikk turen innom Kremmerhuset!

Vi har et servise-sett derfra som heter Lukas, men vi mangler dessertskåler til det..Har vurdert en stund å bare gi blaffen i å kjøpe i samme sett, fordi vi har egentlig et gammelt sett jeg fikk av min mor, som er i glass. Men jo; fristelsen ble for stor! Så idag kjøpte jeg 10 skåler. Synes settet er utrolig fint:

10 dessertskåler!


Her er en middagstallerken i settet:


Som jo kan forekomme, fant jeg mer på Kremmerhuset enn kun det jeg kom for..nemlig en duft-flaske (papaya) som jeg plasserte på baderomsbenken; lukter kjempegodt på badet nå!


Må bare ta med eføyen med den fine krukken og såpene jeg kjøpte på Apoteket (!) før jul. Jeg liker badet vårt!


Så det var den hente-tøy-turen som tilfeldigvis endte i shoppe-bittelitt-turen-også..hehe. Svake mennesket..

1 kommentar:

  1. Så koselig bad:) Jeg digger det serviset, syns det er kjempefint!

    SvarSlett

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)