mandag, januar 18, 2010

Award!

Har faktisk fått en liten blogg award fra Frøya! Gudene vite hvorfor, men det var veldig koselig! Den går ut på at man må:

  • lage et innlegg der man skriver 7 fakta om en selv
  • gi awarden videre til 7 andre bloggere
  • linke til disse. De som får awarden må kopiere den inn i sitt innlegg
Enkelt og greit altså! Så her kommer 7 fakta om meg:

  1. Når jeg er snopesjuk kan selv forurensning i grøftekanten se ut som vaniljeis med sjokoladebiter i. Var det noen som skrek PMS..?
  2. Jeg drikker fremdeles O'boy..
  3. Jeg skyller med fluorskyll hver kveld, og ber om at mitt sjokoladeforbruk ikke skal gi masse hull i tennene :-S
  4. Jeg misliker å se triste filmer på kino, av frykt for å begynne å stortute. Noe som skjer nesten hver gang vi er på kino. Selvfølgelig, bleh..
  5. Jeg er 1,69m høy
  6. Min yndlingsfarge da jeg var liten var rosa. Så ble det lilla og svart i ørtiførti år før jeg igjen for 3 år siden begynnte å vise meg selv offentlig i noe rosa..
  7. Jeg liker metal sjangeren, særlig Cradle of Filth. Fargediskriminieringen kan ha sammenheng med dette.. Det bare er sånn; smak og behag! Liker selvfølgelig andre sjangere i tillegg; alt fra pop til klassisk..
De 7 som jeg gir bloggawarden videre til er:

7 kommentarer:

  1. Aaaaaw, søte!! Tusen takk:) Det gjorde dagen litt lysere, for sure!

    SvarSlett
  2. O, så koselig! Jeg skal ta den litt senere! :)

    SvarSlett
  3. Tuusen takk! :D 169, du er jo lavere enn meg, av en eller annen grunn så jeg for meg at du var nokså høy :P

    Tapeten på soverommet deres så nokså brun ut på bildet, men det er nok noe av den samme tonen og varmen i fargen. Det som irriterer meg _Litt_ der nede i kjelleren vår, er at jeg bare klatter på gammel skit, jeg ORKER(!!!) ikke skrape tapeten, så jeg maler rett oppå. Jeg intenst hater japsepanelen, men å bruke tid og penger på å ta den ned og skru opp gips er ikke en prioritet - vi har kjøkken, bad og gutterom som må tas fra grunnen av -dvs rive eksisterende vegger og bygge ny romløsning - oppe i hovedetasjen. Derfor blir det litt sånn på skruskøyter nede - men jeg har arbeid å gjøre på den pc'en, så det må være fint nok til at jeg gidder å bruke en kveld der nede i ny og ne. Fikk aldeles hodepine av å sitte i det gule og grønne rommet :P

    SvarSlett
  4. it has been done, bloggtøs!:P

    SvarSlett
  5. Jeg er overhodet ikke overrasket over hvorfor du har fått award! Du skriver hysterisk morsomt, og jeg er sikker på at du er sånn som person også *hihi*
    Det var gøy å se noen fakta om deg også :-)

    Jah, vi skulle jo hatt bilder av plantene da..forøvrig kjøpte jeg to ordideer i dag, de sto jo på listen, selv om jeg har tatt livet av flere enn jeg kan telle :-)

    Ha en superfin dag videre!

    SvarSlett
  6. Sv: Ja, jeg har vært inne på journalisttanken jeg og...:) Søkte faktisk på det og kom inn for noen år siden, men da ble det til at jeg takket nei til plassen til fordel for jobb.

    Det høres ut som om det kan være de samme øredobbene ja. Fiiine!

    SvarSlett
  7. Sv: Ja, hvis du skal ta det på en vanlig høyskole, så er det helt sinnsykt vanskelig å komme inn.. Men jeg søkte på Gimlekollen i Kristiansand, og der trenger man ikke mer enn 45 poeng eller noe sånt:) Easy peasy:)

    SvarSlett

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)