mandag, januar 04, 2010

Meg; en liten html-nerd!

Plutselig har jeg blitt bloggdesign-nerd! Har aldri visst noenting om htmlkoder eller brydd meg om det for den saks skyld..men nå har jeg tatt meg sammen og knotet sammen det du kan se her omkring. Har alltid synes at innleggsområdet har vært for lite, så det er blant tingene jeg har endret. Har også laget meny under headeren med "dropdown" og det hele. Anbefaler de som ikke har prøvd seg på så veldig mye html-ering (nytt utrykk..?), og gjøre det. Selv jeg klarer littepitt! Bloggersentral-bloggen var dessuten til kjempehjelp, anbefales!

Så det er altså det jeg har rukket å gjøre idag-bloggdesign all the way! Har jo fremdeles ferie; fram til neste mandag faktisk, så det er herlig å kunne ha sjansen/tid til å jobbe med bloggen og lære fiffige triks for å pynte den. Hadde egentlig tenkt å lese litt på pensumet fra ifjor, som jeg aldri rakk komme meg gjennom. Vel; det har det ikke blitt noe av idag! Og jeg velger å ikke ha dårlig samvittighet for det!

4 kommentarer:

  1. Kult! :D Mye mer oversiktelig og lettlest nå, og kjempefint med størrelsen på headeren, samt tydeligere kommentarfelt!

    Her er noen bugs da:

    Det dukker opp en kategoriliste som legger seg over teksten så snart musepekeren er over den.

    På min lille jobb-pc kuttes teksten til høyre i skjermen, og jeg må scrolle sideveis for å lese hele slutten på setningene - og dermed tilbake for å lese begynnelsen på neste.

    Det vanskeligste med nye ting er å sette seg ned å _begynne_! :)

    SvarSlett
  2. Aiaiai, teach me!!

    SvarSlett
  3. Jaa, se nå ble det kjempebra!! :D Skikkelig fint ble det, så flink du er!

    SvarSlett
  4. Vet du, det er den første episoden som sendes om igjen nå:)

    SvarSlett

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)