onsdag, januar 06, 2010

Oh happy day!

Dagen idag har gått mye til bloggen. Ikke nødvendigvis til å skrive masse fantastiske innlegg, men til å tutle med design og menyen..Må gjøre alt denne uken, for neste uke er det tilbake på skolen. Da blir det hvertfall ikke tid til sånt! Skal begynne å trene også, men vet ikke helt hvor enda..

Jeg fikk resultater fra hjemmeeksamenen idag..den som jeg ikke hadde lest pensum til overhodet *jada, jeg skammer meg!*. Fikk en karakter som jeg vanligvis ville syntes var grisekrisedårlig, men etter omstendighetene så er jeg fornøyd. Trøster meg selv med at jeg har hatt lite tid pga jobbing, sykdom, vondt i viljen og at bare en student av 48 fikk A som resultat..

Apropos det med treningen..Fikk en telefon idag fra en tannklinikk hvor jeg har sååå lyst til å jobbe! Det er jo omtrent rett borti gata fra hvor vi bor (vel..10 minutter å kjøre..). Det blir isåfall bare en til to dager i uken, noe som er max grense for hva jeg kan takle iforhold til at jeg faktisk også går på skole..gulp! Rett ved siden av tannklinikken ligger en Sprek og blid hvor to jeg kjenner trener. Det ville vært så max greit å bare stikke på trening etter jobb; i nabobygget! Men vi får se..ingenting avklart enda. Det andre treningsalternativet ligger i Bergen by hvor jeg jo går på skole; så det ville jo også vært greit. Pluss at det er billig der..snakker om SiB treningssentrene!

Jeg er ganske hæppi idag! Ting ser ut til å gå min vei..*smiiil!* Det eneste som mangler nå, er at snøen tusler seg vekk i en voldsom fart og at det går mot vår..

Bilde tatt i Japan-hagen (Blomsterdalen) ifjor vår; savn!

1 kommentar:

  1. Det blir jo kjempefint her inne!! Så flink du er:)

    Sv: Ja, jeg skal definitivt sjekke det ut! Tusen takk for tipsene:)

    SvarSlett

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)