onsdag, desember 09, 2009

Vil DU lage ny header til meg..?

Headeren min er ikke verdens fineste..Ble ganske fornøyd med resten av designet som jeg endret litt på etter konstruktiv kritikk fra Reidun Beate i dette innlegget. Headeren endret jeg, men ikke til det bedre egentlig..Er litt lei den! Har lyst på noe som er litt tannfe-aktig (hehe..), kanskje en tann, smykker og bling og et bilde av selveste tannfeen (meg altså!).

Hvis noen har lyst å prøve seg så er det bare å melde seg! Den snille, flinke hjelper vil få all heder og ære! Sikkert ingen som har tid i en travel eksamenstid, men man jo hvertfall spørre, og jeg spør peeent: Hjelpe en stakkars tannfe-krok som ikke er så flink med header-laging..?

2 kommentarer:

  1. Skulle gjerne hjulpet deg, men jeg kan absolutt null og niks om sånt! Reidun Beate har laget min, kanskje hun kan hjelpe deg også? Det koster litt, men..:)

    SvarSlett
  2. Jeg har aldri laget headere til noen andre før, jeg syns det er vanskelig å vite hva folk liker. Men om du vil, kunne jeg prøvd da.... Jeg drar til Oslo i morgen og blir borte til mandag, så jeg rekker ikke før evt. neste uke. Men da kan jeg jo tenke litt på hvordan den kan se ut kanskje.. :)

    SvarSlett

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)