fredag, desember 18, 2009

Skumle julenissen!

Da jeg var liten var visstnok mine tanker om julenissen litt delte..på den ene siden kom han med julegaver, men på den andre siden var han en kjempeskummel mann som av en eller annen grunn også virket litt kjent. Jeg skjønner de stakkars barna som noia-griner ved synet av denne skjeggebusten i rødt! Fant noen bilder på The Chive som illustrerer møtet mellom julenissen og småttinger..de to nederste nissene ville vel enhver bli redd for, brr..




Flere skumle julenissebilder her

Julenissen hører julen til hvis man feirer sammen med barn..i år derimot kommer nok sannsynligvis ikke nissen til vårt selskap, siden det yngste barnet vil være meg. Julenissen prioriterer visstnok de aller yngste barna, type 5 år. Sukk; voksendiskriminering.. Man må jo dessuten bestille nissen i god tid hvis man skal få han til å komme innom på hans travle vei gjennom julenatten! Har DU husket å bestille nisse i år?

4 kommentarer:

  1. Hihi, jeg har fått Christian til å være nisse! Jeg har tross alt en to år gammel niese å tenke på:D

    SvarSlett
  2. Skjønner godt at de nissene så skumle ut, hadde blitt redd sjøl! Jeg har faktisk helt tydelige minner fra jeg var 2 eller 3 år, da "julenissen" kom. Jeg ble livredd, og gjemte meg bak en stol. Husker redselen som hamret i brystet, jeg visste ikke hva julenissen var for noe, og det var det som skremte meg. Tenk at vi "voksne" syns det er så moro å skremme barna sånn, jeg lo meg ijhel av dattern min i fjor da julenissen kom, i form av en utkledd bestemor, hehe, særdeles lite overbevisende! :)

    I år blir det jul hos svigers, og de feirer ikke jul på den måten - så da blir det nok ikke julenisse på datteren min i år - det kan sikkert være like greit ;)

    SvarSlett
  3. Og blonde tanker... :D Herlig å høre at jeg ikke er alene om å tenke sånn, man kan jo bare dø av flauhet, og prise seg lykkelig for at det ikke fins tankelesere i nærheten. ;)

    SvarSlett
  4. Jeg var nok ikke så begeistret for julenissen da jeg var liten jeg heller. Men jeg trodde vel aldri noe særlig på julenissen heller tror jeg... :)

    SvarSlett

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)