tirsdag, desember 08, 2009

Ekstremshopping og kos igår

Igår ble en ganske dyr dag for oss..Det startet med at jeg rev meg løs fra bøkene og busset til Bergen by. Fikk endelig klippet meg; drop-in på Galleriet. Men det var ikke det som egentlig var dyrt. Jeg er nemlig en sånn cheap ass som synes en hårklipp til 350 kr er alle tiders; holder i bøtter og spann! Og det ble fint!

Når jeg tenker meg om, er det vel hele shoppingdagen til sammen som ble litt dyr. Satte over litt penger på brukskontoen før jeg dro, men det var tydeligvis ikke nok. Kjøpte masse julegaver..Ble ikke engang ferdig! Også kjøpte jeg litt snop til meg selv..hirr..og julepynt..kontoen ble vel overbelastet allerede da. *skyldig*

Så gikk turen på kinarestaurant og deretter kino; hvor vi så 2012 som jeg har skrevet om her. Det kommer nok en aldri så liten filmanmeldelse etterhvert idag, på forespørsel fra Tone! Etter filmen, som varte i to og en halv time, bilet vi opp til Ikea. Det var der den dyreste delen av dagen ligger, brr. Har jo skrevet at vi ønsket oss spisebord til stuen..Er helt imponert over min kjæres bil som vi klarte å stue ALT av dagens innkjøp inn i! Creds til Mazdaen *smiile*..Ett stuebord, 8 stoler, 2 hyller og eks antall julegaver og stæsj. Vi satt som sild i tønne hele den lange veien hjem..

Vi var hjemme seeent på kvelden, og lempet alt inn i huset og dumpet det midlertidig i gangen..Og der står det fremdeles, til vi skal bygge ikveld..

Gangen..rotrotrot!


Kjøpte blant annet tre små griser (Åhlens) som jeg skal lage en grise-uro av, hehe..


Arghrr, jeg er et svakt menneske..det ble visst Sonia Rykiel på meg likevel etter å ha erklært det motsatte..svak sa jeg det..?


Hadde en fin og travel dag igår, og omtrent null arbeid på oppgaveskrivingen min..noe jeg kanskje hadde godt av? Så nå er det mange timers full konsentrasjon som står på programmet! *Ny motivasjon* Men det blir jo som regel tid til pauseblogging, hehe..

3 kommentarer:

  1. Du hadde sikkert bruk for en hviledag fra skrivingen, og du fikk jo virkelig utnyttet den godt!

    Jaaa til filmanmeldelse:D

    SvarSlett
  2. Sv: Ja, lysredigering osv er absolutt lov;)

    SvarSlett
  3. Søte griser, hihi.
    Det er lov å være litt svak iblant...

    SvarSlett

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)