fredag, desember 18, 2009

Om svineinfluensaen og latskap

Har fremdeles ikke hatt noe som kan karakteriseres som svineinfluensa. Eller hvem vet; var forkjøla to ganger etter Lanzarote-turen så kan være det var svineriet jeg hadde da!

Det gikk plutselig opp for meg at hele svineinfluensaen sannsynligvis er en konspirasjon- fra svinenes side! Bare se dette!!




Kakemannbakingen idag gikk forresten i vasken. Ikke fordi jeg kom igang med det, men fordi jeg er latskapen selv idag! Har bare sett tv, serier, hengt opp vått tøy (som det ikke var plass til, fordi jeg feilberegnet tørketiden på tøyet som allerede hang oppe, blæh) og lett huset rundt etter en sølvgaffel jeg visstnok fikk sist jul.

Samler nemlig på sølvtøy; Lilje heter det..veldig enkelt design. Håper å ha minst 6 av gafler, kniver, dessertskjeer og kaffeskjeer til neste jul *bank i bordet*. Har flyttet, og klart å rote bort denne gaffelen som min mor påstår MÅ være blant sakene mine siden vi feiret jul i Bergen ifjor..Letingen har hvertfall ført til at jeg har ryddet litt på "kontoret" mitt. Det trengtes etter noen heftige skole-skrive-oppgave-uker hvor alt søppel på mystisk vis har endt utover skrivebordet og utover gulvet *jeg er en slask!*..

Nå sitter jeg bare å ja..du gjettet det; ser tv og drikker rødvin; Gran Sangre de toro som jeg jo snakket varmt om her; eller det vil si dens søster. Den var litttt for sterk etter min smak; kommer nok til å få halsbrann av den *føle meg litt gammel dame*. Åh, jeg har så lyst på chips...gah..Vi skal nemlig se en episode av Mentalisten; og snop hører vel med?

Jada, jeg vet jeg pleier snakke stygt om å snope mer enn EN dag i uken, sukk! Til mitt forsvar: puss tennene dine i minst 3 minutter (helst 4), bruk tanntråd og skyll med fluor når du begår synder!!! *Smiiil*, nå føler jeg fredagssnopingen ble litt mer lovliggjort..*slem tannpleier, daske på hånda!*

1 kommentar:

  1. "Lilje" er nydelig!

    Og det er lov å være litt daff. Nyt det med god samvittighet:)

    SvarSlett

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)