mandag, desember 14, 2009

I serien av ulekre bilder av meg selv presenterer jeg...

Ansiktsmaske! ..Fikk ikke tid til det igår fordi jeg skrev og skrev og leste og skrev på skoleoppgavene mine, trallala, som nå er leveeeert! *Fnise litt manisk*

Hihi, måtte le litt av Fam Johansens innlegg "rosa blogging"..Litt rosa blogging må jo være lov. *smiil* ..og kom jo da på at det er uhorvelig lenge siden jeg selv farget øyenbryn og vipper. So here goes; nå har jeg jo faktisk tid til sånt pirk! Har tatt av fargen på brynene her fordi jeg ikke tør la det sitte på så lenge *klok av skade..*

Ansiktsmasken som blir gul etterhvert sånn at det ser ut som man lider av gulsott, er fremdeles intakt. Lekkert er det. Ansiktet til min kjære samboer når han ser meg sånn er ubetalelig! Han er jo fremdeles på jobb, så han går dessverre glipp av det idag. Har fremdeles farge på vippene..sort som natten! Skal snart tørke alt bort og sette meg ned å se noen episoder av Heroes. Mye å ta igjen gitt! Noe annet som sannsynligvis skal bort snart (Les: IMORGEN!) er reguleringen. Gledeee! I år kommer ikke ribben og pinnekjøttet til å smake metall, wohoo *smiil!*

3 kommentarer:

  1. Der var du virkelig nydelig, Siv!:D Hehe.. Skal reguleringen av i morgen? Så deilig!

    SvarSlett
  2. Hoho, herlig! :D Ang. den fargen, husker kommentaren din på mitt innlegg - den svarte har jeg også prøvd, og den ble grå! I tillegg var dette før jeg begynte å nappe og forme brynene mine, så jeg så virkelig ut som en gal person etterpå, det var helt grusomt! Mangt og mye man skal lære på den tunge måten, hehe.

    SvarSlett
  3. Sv: Driver og skriver på et innlegg om sykdom og slikt, det tar litt tid bare! Harry Potter har jeg faktisk fått med meg, hehe! ;)
    Ansiktsmaske er herlig da! Det er ennå herligere å fjerne reggis!

    SvarSlett

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)