mandag, desember 21, 2009

Snøtur og kakemannbakst!

Vi må lære oss til å stå opp tidlig igjen og ikke sove bort dagen, sukk! Kom oss til slutt ut i snøen for å gå en liten kald tur, siden O'store sol faktisk tittet frem. Istappene skinte glassaktig i solen..

Katten vår; Marve er litt merkelig..Han liker nemlig veldig godt å gå på tur med oss! Litt motvillig idag, siden det var så kaldt på potene hans..men han fulgte oss et lite stykke. Plutselig forsvant han, og da vi kom tilbake satt han på verandaen og ventet på å få slippe inn igjen. Stakkars lille frysepinne..

Mjaaauu!


..og da gikk solen ned..på Vintersolvervens dag


Etter turen som ble heller kort, måkte vi innkjørselen og SPADDE fram stakkars bilen min..Ren bilmishandling og ikke ha garasje å sette den inn i! Skal kjøre den langt og lenge for å komme oss til sørlandet hvor julen feires.. Med oss skal vi ha noen av kakemennene jeg endelig fikk tatt meg sammen og laget:



Og NU er det på tide og pakke siste rest av pakkehaugen inn i gavepapir med provisoriske til/fra-lapper, tørke klær som skal være med i kofferten (stikkord:ulltøy!!) , og vanne planter så de forhåpentligvis overlever julen de også..Gleder meg til å komme hjem til mor og far for å feire jul!

3 kommentarer:

  1. Endelig! ;) Hihi... Kakemenn er de beste julekakene! Dine ser herlige ut!

    SvarSlett
  2. Jeg skal også bake kakemenn idag. Føler jeg ikke har gjort annet enn å bake kakemenn hele desember, men de er så gode at vi spiser dem opp med en gang... :)

    God tur hjem, og kjør forsiktig :)

    SvarSlett
  3. Wihii, så flink du er!

    SvarSlett

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)