tirsdag, desember 01, 2009

Hjernen min er en fiskebolle

Det er jo 1.desember idag!! Sjiiiziz, at det går an å glemme noe sånt! Eksamenståka har visst lagt seg totalt over meg..Kalenderen er nå skrapt! Luke nr. 1 selvsagt, man jukser ikke her i huset *kremt*. Det er en sånn Flax-kalender, og selv om jeg er glad i sjokolade så ser det ikke ut til at det blir en sånn kalender i år..Det er jeg ikke så trist over. Kalendersjokolader er jo latterlig små! Det skal mer til for å mette min sjokoladehunger..

Satser på å skrape meg til 500 000! Men nøyer meg egentlig også med de fleste andre summer.. :-S


Som pauseinnslag i min travle hjemme-eksamensdag blir det kakao og en episode med Ugly Betty *fornøyd!*


2 kommentarer:

  1. Du kan da ikke GLEMME sånt?? Jeg har gledet meg til i dag i ukesvis:D

    SvarSlett
  2. Jeg glemte å legge sjokolade i kalenderen til eldstejenta i morges jeg! Eller... jeg kunne fiksa det utpå morgenen, men siden de to småttisene i fellesskap sørget for tidenes mest rævva nattesøvn for meg, syns jeg ikke hun fortjente det akkurat da ;) La det i etter at hun dro i barnehagen da, jeg er jo ikke OND :)

    SvarSlett

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)