tirsdag, desember 15, 2009

S M I I I I I L !!!!!

Nå har jeg også blitt ett av disse menneskene som faktisk har tenner! Eller..de har vært der hele tiden, men først nå ER de faktisk der; hvite (nokså) og glatte..Det ble ingen fæle hvite merker på tennene etter klossene; det er jo mer eller mindre vanlig hvis man ikke rengjør godt nok. Har visst rengjort de ok likevel, selv om jeg har følt ånden har vært åndelig til tider! Hvite flekker etter klosser betyr rett og slett at det begynner å bli hull i tennene..

Er utrolig fornøyd; tiden var verd det. Til tross for at hver eneste tannpuss det siste året har tatt minst 6 minutter, og de litt for få gangene jeg har brukt tanntråd (superfloss) på dem, har kveldsstellet tatt en halv time..trallala..sånt må man bare regne med hvis man skal ha tannregulering!

Jeg skrattet manisk hele veien til kjeveortopeden..endelig var dagen kommet! (Bildet er tatt i ettertid for å illustrere situasjonen)


Se mine hvite saker i munnen..


Kjempefornøyd!


Nå feirer jeg med et lite glass Baileys med mint-smak..jada; jeg VET det er tirsdag, men overstått semester på master OG fjerning av reggis fortjener litt feiring!!

2 kommentarer:

  1. Baileys er veldig fortjent! Så fin du ble:)

    SvarSlett
  2. Du ble så fiiiiin! Er det ikke deilig å være kvitt den?? :D

    SvarSlett

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)