torsdag, desember 10, 2009

My C R I B...

Her er endelig de eksklusive bildene fra Casa Marve! Som man ser på bildene er denne ungkarsboligen laget av massivt tømmer, som vil tåle både hardt vær og steikende sol. Det gjenstår dog å få et par lag grå Drygolin på det for å matche hovedhuset..




Min kjære samboer er den flinke snekrer av Marves lille utehus! Skulle trodd kattepusen ville vært litt mer skeptisk til det, men det virker som han elsker det! Det må jo nevnes at han er en smule naiv (etter et par episoder hvor han sitter i veien når biler kommer, og nekter å flytte seg før bilisten tuter irritert på han..). Når vi kommer i døra og spør han pent om han vil komme inn å ta seg en matbit, ser han opp på oss der han ligger i huset sitt, og lukker så øynene igjen. Det er vel hans måte å si nei takk på. Så tjukk pels som han har fått er det kanskje litt varmt å være inne i varmen fra varmepumpen?

Fordi han er fra Dyrebeskyttelsen vet vi lite om hvordan han har vokst opp. Ble litt bergtatt av hans avbalanserte vesen da vi traff han for første gang, og glemte rett og slett og spørre..Så kanskje han har hatt utehus før! Har mine tvil, siden han nok mer sannsynlig har vært "uteligger". Han elsker nemlig avispapir og papp, og alle vet jo at det er sånn man overlever gatens tøffe kår.. ;-)

4 kommentarer:

  1. Nååh, søting!!

    SvarSlett
  2. Så heldig kattepus du har da :) eget hus og greier.

    SvarSlett
  3. Så heldig Marve er! Det blir nok nydelig med et lite malingsstrøk! Pusen min har bare et papphus stakkar...

    SvarSlett
  4. Nåå, så søøt pus! Og fint hus! :) Etter å ha mistet kattene mine på ulikt vis, og nå bikkja for snart en mnd siden, har jeg bare èn kos igjen her hjemme. Kjenner det er litt trist å ikke ha flere dyr, men samtidig har jeg ikke en livsstil som er kompatibel med dyrehold lenger. Men de er så skjønne da... :)

    SvarSlett

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)