fredag, desember 11, 2009

Gjett hva jeg skal i helgen!

Jeg er møkka lei. Alt som har med skole, står meg langt opp i halsen, og jeg kjemper for å sparke meg selv igang hver dag nå...All I wish for Christmas is..F E R I E!

Står opp i 7-8-tiden hver dag. Ikke at jeg skal noen plass; eller det vil si at jeg skal opp i 2.etasje hvor pc-en står og venter på meg. Og bøkene. Og en hel skare med rot på gulvet, som jeg ikke orker å rydde før ferien kaster seg over meg. På mandag den dag. Klokken 12.00. DA har jeg ferie, og jeg gleder meg noe avsindig!

Før den tid er det finpussing på oppgaver, hele helgen. Leseleselese. Idag står statistikkoppgaver for tur. Ikke mitt beste fag for å si det sånn, men regner med å bli ferdig idag. Oj, som jeg klager! Min kjære kom med et veldig godt poeng her om dagen. Man må glede seg til ting. Han har så fordømt rett! Av og til vet jeg ikke hva jeg skulle ha gjort uten han.. I alt kaoset hvor jeg bare tenker at livet mitt er "jobb-jobb-lese-skrive-lese-jobb", er lyspunktet å gi han en god klem når han kommer hjem og glemme alt annet en liten stund..

Livet har to sider; den siden man gruer seg til og den siden man gleder seg til. Kanskje litt forenklet, men det er nettopp sånn helgen kommer til å bli. Jeg gruer meg til skriving og jobbing..men GLEDER meg til kos med min kjære...Har nemlig gledet meg hele uken til at vi skal ha ost og vin på lørdag, hirr! Kan ikke huske sist vi hadde det engang. Ergo har det vært de siste dagenes motivasjon. Eyes on the prize, eyes on the prize..

Skål for at det snart er juleferie, og skål for kooos!

2 kommentarer:

  1. Skååål for det! Og ja, "eyes on the prize" er en god filosofi:) Om tre døgn og et par timer er du ferdig med hele greia!

    Sv: Ja, det hadde vært supert å ser hvilke blogger du leser, kanskje jeg finner en ny favoritt? Og jeg setter selvsagt kjempestor pris på at du leser bloggen min, siden jeg digger din:D

    SvarSlett
  2. Du er jo superflink som står opp så tidlig! Jeg er aldri så selvstrukturert hvis jeg ikke må!
    Skål for kos!

    SvarSlett

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)